کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۵

#ایستگاه_حادثه

نادری از تهران:

ایستگاه اتوبوس های تندرو در ضلع جنوبی بزرگراه رسالت شرایط مناسبی ندارد و مسافران برای سوار و پیاده شدن با خطر تصادف مواجه می شوند، چرا مسئولان شهرداری به این مهم توجه ندارند؟ آنها حداقل می توانند مانع ورود وسایل نقلیه دیگر به این محل شوند.

#نمایشگر_خاموش

بهرامی از تهران:

ایستگاه های اتوبوس تا مدتی پیش به نمایشگرهایی مجهز بودند که محل اتوبوس و زمان رسیدن آن را به مسافران اطلاع می داد، مدتی است این نمایشگرها خاموش شده اند.

#سربازی_حرفه ای

حسینی از شیراز:

بیشتر سربازان بدون توجه به تخصص شان در مراکز نظامی به کار گرفته می شوند، بهتر نیست مسئولان ساز وکاری را فراهم کنند تا از دانش سربازان نیز استفاده شود تا منفعت بیشتری به کشور برسد؟

# عزاداری_نمونه

نادری از قم:

بهتر است این روزها عزاداران سالارشهیدان مسائل زیست محیطی را هم رعایت کنند، آنها می توانند با استفاده نکردن از ظروف یک بار مصرف و یا حداقل رها نکردن این ظروف در معابر به محیط زیست کشور کمک کنند.

#سرویس_مدارس

خسروی از کرمانشاه

خیلی از والدین دغدغه سرویس مدارس را دارند، قرار بود از خودروهایی مانند پراید برای
جا به جایی دانش آموزان استفاده نشود، اما شرایط سرویس مدارس مانند سالهای گذشته است فقط قیمتها افزایش پیدا کرده است.

#گزارش_خوب

عباسی از تهران

از روزنامه جام جم به خاطر چاپ گزارشی درباره سرقت آب توسط برخی رانندگان تانکرهای آب تشکر می کنم. با توجه به کمبود آب نباید به فرصت طلبان اجازه فعالیت داد.

#کلاس_امن

نادری از مشگین شهر:

امیدارم در سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموزی دچار حادثه نشود، اما بسیاری مدارس در مناطق محروم هنوز از بخاری نفتی استفاده می کنند واحتمال حادثه وجود دارد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها