کد خبر: ۱۱۶۳۴۴۵

# تورم ـــ سریال

زاد از تهران:

سریالهای محصولات خانگی حدود 50 درصد افزایش قیمت داشته است، چرا؟ آیا دلار در تولید این سریالها نقش اساسی دارد یا نبود نظارت مسئولان علت این گرانی است؟

# پله برقی ـــ خراب

قاسمی از تهران:

چند روزی است پله برقی ایستگاه رحیمی در اتوبان بسیج خراب شده و اقدامی بابت تعمیر این پله برقی صورت نگرفته است. چرا؟

# اتوبوس ــ کندرو

پوراحمد از تهران:

فاصله زمانی حرکت اتوبوسهای تندرو خط سه، علم وصنعت به خاوران بعد از ساعت 8غروب بسیار زیاد است و با این تاخیر ازدحام در ایستگاهها و اتوبوسهای این خط به اوج میرسد.

# علیه ـــ احتکار

خردبین از قم:

چرا دولت برای شناسایی انبارهایی که بعضی از سوداگران کالاهای خود را احتکار کردهاند از مردم و بسیج کمک نمیگیرد تا راحتتر این انبارها شناسایی شود؟

# پارکینگ ـــ تهران

سنایی از تهران:

مشکلات پارک خودرو در شهر تهران با توجه به افزایش خودروها روزبهروز درحال افزایش است و متاسفانه هیچ اقدامی بابت ساخت پارکینگ صورت نمیگیرد، البته مشکلات پارک به نزاع نیز منجر میشود که عواقب بسیار بدی برای جامعه دارد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 17 مرداد 1397 با عنوان «مترو -حادثه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: مسافران گرامی مترو اطمینان داشته باشند که نگهداری و تعمیرات دورهای و نظارت روی بیش از 800 پله برقی نصب شده در ایستگاهها و نیز عملکرد شرکتهای پیمانکار، با دقت و به صورت منظم انجام میشود و واحدهای نظارتی شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در صورت مشاهده کوچکترین مورد ناایمن، پله برقی را خاموش و تا رفع نقص کامل و تستهای مربوطه، آن را پلمب میکنند. لذا مسافران محترم میتوانند با آرامش خاطر از مترو به عنوان وسیلهای ایمن، سریع و مقرون به صرفه استفاده کنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها