کد خبر: ۱۱۶۲۷۸۳

#سرویس ـــ آلاینده

یک شهروند:

تقریبا تمامی سرویسهای ادارات و ارگانها فرسوده است در ساعات اولیه صبح حجم زیادی از آلایندهها را وارد هوای تهران میکند، چرا پلیس راهور برخورد نمیکند؟

#بازار ـــ سیاه

کرمانی از تهران:

تکلیف این بازارسیاه و گرانی خودرو چه میشود و چرا اقدامی اساسی برای کنترل این بازار صورت نمیگیرد؟ دود این افزایش قیمتها به چشم اقشار ضعیف میرود.

#فروپاشی اقتصاد ـــ خانواده

غلامی از تنکابن: چرا قیمتها ثبات ندارد؟ زندگی بسیاری بهخاطر فشار اقتصادی و بیکاری درحال فروپاشی است و مردم شرمنده خانوادههای خود هستند.

#میوه ـــ کیمیا

محمدتقی از تهران:

علت گرانی میوه چیست؟ این حجم گرانی در بازار تره وبار بیسابقه است و دلالان این بازار را در سیطره خود گرفتهاند و البته بازرسان مانند همیشه حضور ندارند.

#برج ـــ سازی

صادقی از تهران:

ساخت و ساز یک برج در خیابان27 نبش پارک حکیم در بزرگراه کردستان، آسایش را از اهالی این محل گرفته است، متاسفانه صبحها از ساعت 5 صبح تا نیمههای شب کارگران در این برج مشغول کار هستند و به اخطارهای شهرداری نیز توجهی نمیکنند.

#تشکر ـــ شهرداری

قربانی از تهران:

از شهرداری محترم منطقه میرداماد بابت درختکاری این بلوار کمال تشکر را دارم و امیدوارم نظافت و رسیدگی به کوچههای این محله نیز فراموش نشود.

#آلودگی ـــ هوا

نظری از تهران:

امیدوارم مسئولان شهری تهران و دیگر شهرهای بزرگ از حالا به فکر مقابله با آلودگی هوا در فصول سرد باشند تا امسال شاهد کاهش آلودگی باشیم.

#پله_ برقی

میرزایی از کرج:

پله های برقی نزدیک ایستگاه تاکسی های میدان کرج، بیشتر وقت ها خراب است و کار نمی کند. چرا شهرداری کرج به این موضوع رسیدگی نمی کند؟! رفت و آمد برای سالمندان و کودکان خیلی سخت می شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها