کد خبر: ۱۱۶۰۹۴۴

# چک ـــ برگشتی

حیدری از خمین:

سال 89 تمامی چکهای برگشتی خود را تحویل بانک دادم تا رفع سوءاثر شود ولی بعد از هشت سال هنوز این اتفاق نیفتاده است و برای گرفتن دسته چک جدید دچار مشکل شدهام.

# مشکلات _ بیمارستان

قادی از آمل:

بیمارستان قدیمی و فرسوده امیر مازندرانی ساری وضعیت بسیار بدی دارد، رسیدگی به این بیمارستان صورت نمیگیرد و جالبتر اینکه هزینه درمانی بالاتری نسبت به بیمارستانهای دیگر از شهروندان دریافت میکنند و در عین حال رفتار مناسبی با ارباب رجوع ندارند.

# دوربرگردان ـــ ترافیک

پوراحمد از تهران:

دوربرگردانهای ابتدای خیابان پیروزی بین خیابان پنجم و بلوار ابوذر به علت غیرکارشناسی بودن، ترافیک بسیار سنگینی ایجاد میکند و متاسفانه حضور ماموران راهنمایی و رانندگی نیز در کاهش اینبار ترافیکی تاثیری ندارد.

# غم ـــ آب

خانلو از کرج:

چرا وزیر نیرو دائما حرف از کم آبی و خشکسالی میزند و روحیه ناامیدی را در بین مردم ترویج میدهد؟

# ترافیک ـــ بازار

هاشمی از تهران:

دوشنبه بازار در انتهای افسریه و پارک دوبل خودروها در خیابان اصلی، ترافیک چند کیلومتری را در خیابانهای منتهی به 15متری چهارم ایجاد میکند، از مسئولان شهری درخواست میشود تا این بازار را به مکان خلوتتری منتقل نمایند.

# تجهیز ـــ مدارس

نجفی از تهران:

تجهیز مدارس به رایانه و استفاده از فناوری در دنیا نیاز مبرم دانشآموزان است و امیدوارم این موضوع در اولویت آموزش و پرورش گنجانده شده باشد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 22 مرداد 1397 با عنوان «مترو-نقشه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: خط 6 مترو تهران هنوز راهاندازی نشده و در حال حاضر در دست ساخت است که پس از افتتاح رسمی، نقشه تمامی ایستگاههای این خط چاپ و در ایستگاه نصب خواهد شد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها