ارتباط نزدیک با آدم معروف‌ها

تا همین چند سال پیش طرفداران پر و پا قرص آدم معروف‌هایی مانند بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست‌ها هیچ راه ارتباطی مستقیمی با آنها نداشتند و تنها باید به مصاحبه‌های آنها در رسانه‌های مختلف دل می‌بستند، اما با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، این ارتباط دو سویه شد و حالا نه‌تنها ورزشکاران و هنرمندان که حتی افراد سیاسی نیز یک صفحه شخصی دارند و با مخاطبان خود به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷۵

حالا گوگل، یک راه جدید برای این ارتباط ایجاد و اپلیکیشنی با نام Cameos را روانه بازار کرده است. در Cameos میتوانید سوالات خودتان را از سلبریتیها بپرسید و در ادامه در یک پست تصویری پاسخ سوالتان را دریافت کنید. راهکار گوگل برای همهگیر کردن این اپ، امکان دسترسی به این ویدئوها از طریق موتور جستوجوی گوگل است. حال اینکه این اپ چه نیازی از کاربرانی را که پیش از این از طریق سرویس لایو اینستاگرام و روشهای دیگر با شخصیتهای محبوب خود در ارتباط بودند میخواهد پوشش دهد، به مقبول بودن یا نبودن این اپ برمیگردد. Cameos در حال حاضر فقط برای آیاواس عرضه شده و کاربران اندروید باید برای دریافت اپ تولید شده توسط متولی اندروید یعنی همان گوگل صبر کنند.

دیوانگیهای یک توپ سرکش

شاید بههیچوجه متوجه نشوید این بازی باکیفیت و سرگرمکننده ایرانی است، اما Madball یا همان توپ دیوانه یک بازی تمام ایرانی بوده که از استانداردهای لازم برخوردار است و در کنار محصولاتی مانند تولیدات شرکت کچاپ قرار میگیرد. در بازی توپ دیوانه فرقی ندارد دنبال یک سرگرمی وقت پرکن باشید یا چالشهایی برای پشت سر گذاشتن؛ چراکه این بازی میتواند هر دو گروه را به خود جذب کند. قوانین بازی ساده است؛ شما باید یک توپ نارنجی را در مسیری هدایت کنید و از مرحلهای به مرحله دیگر بروید. اما مانند تمام بازیهای پازلی، این بازی هم با همان قوانین ساده از مرحلهای به مرحله بعد سختتر میشود. البته مدل مرحلهای تنها حالتی نیست که میتوانید در این بازی تجربه کنید، چراکه در بخش دیگری از این بازی یک چالش بینهایت وجود دارد که باید در آن بالاترین رکورد را برای خود ثبت کنید.

آرامش دیجیتالی

اگر دنبال روشهایی برای رسیدن به آرامش و دور شدن از استرس و اضطراب هستید، با اپ «ریلکس شو» میتوانید همه ابزارهای لازم را کنار هم دریافت کنید. این اپلیکیشن، یک محصول محتوایی است که مطالب خواندنی، تستهای روانشناسی، موسیقی آرامشبخش، تصاویری که به ریلکس شدن شما کمک میکند و هر محتوایی از این جنس را در اختیارتان قرار میدهد. قسمت سلامت روان که یکی از اصلیترین بخشهای اپلیکیشن است شامل بخشهای مدیریت استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس فکری-عملی اجباری، بیخوابی و هراس میشود که همه آنها جزو عادات بد و متداول انسانهاست. همچنین ریلکسشو، یک بخش برای یادداشتها و خاطرات روزانه شما هم تعیین کرده است. اگر همه اینها به شما کمک نکرد سری به بخش داستان بزنید و داستانهای کوتاه الهامبخش و تاثیرگذار را مطالعه کنید.

خوشآهنگ چشمنواز

پیدا کردن یک پلیر موسیقی در اندروید کار سختی نیست، چراکه در پیش پاافتادهترین حالت میتوانید از همان پلیر موسیقی پیشفرض گوشیها یا حتی گوگل موزیک استفاده کنید، اما اگر کمی سخت سلیقه هستید و دنبال چیزی کاملا متفاوت و اختصاصی میگردید باید سراغ اپلیکیشن Music Player Mezzo بروید. این اپ بیشتر از آنکه با گوشهای شما کار داشته باشد، چشمنواز است. طراحی رابط کاربری بسیار عالی، امکان انتخاب رنگ برای محیط اپ و البته انیمیشنهای جالب و کاربردی از ویژگیهای منحصربهفرد این اپ است. علاوه بر زیبایی، این اپ امکانات دیگری را هم در اختیارتان قرار میدهد به صورتی که میتوانید جزئیترین شاخصههای صوتی هر آهنگ را هم تنظیم و به خواست خودتان درآورید. نکته منفی اپلیکیشن، وجود تبلیغات در آن است که باعث شده حتی زیبایی اپ هم تحت تاثیر قرار بگیرد که البته با پرداخت یک دلار برای همیشه میتوانید از آنها خلاص شوید.

بشکن بشکنه

تا به حال تجربه شکستن وسایل بیاهمیت شیشهای را داشتهاید؟ شاید چندان معقول نباشد، اما این کار از آن لذتهای عجیب و غریب است که مشابهش را سخت میتوانید تجربه کنید. بازی Shatterbrain همان لذت شکستن ناب است که بدون خرابکاری انجام میدهید. شما باید با رسم خطوط مختلف، اجسام شیشهای درون محیط را بشکنید و به مرحله بعد بروید، اما سختی ماجرا اینجاست که باید بدون قطع کردن خط و یکخط ممتد همه شیشهها را بشکنید.

همین خطوط ممتد شما را با معماهای کم و بیش پیچیده و جذابی روبهرو میکند. برگ برنده این بازی، فیزیک فوقالعادهاش است؛ جایی که شما با تمام وجود شکستن اجسام، جاذبه و وزن خطوط رسم شده را حس میکنید. جاذبه به شما کمک میکند، اما بعضی وقتها همین جاذبه بدجوری شما را به چالش میکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها