فرمانده مرزبانی کشور از بازگشت سعید براتی، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۰۸
سعید براتی به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سردار قاسم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و حمایت فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی، سعید براتی، سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، به آغوش خانواده بازگشت.

حدود ساعت ۲۰ شب ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۶ در منطقه مرزی میرجاوه و بین پاسگاه میل ۱۰۰، ۱۱ نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و ۸ نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته اند.

در این درگیری متاسفانه ۸ تن از مرزبانان بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، در دم به شهادت رسیده و ۲ تن دیگر هم پس از انتقال به بیمارستان شهید شدند.

تروریست‌های مسلح که در خاک پاکستان کمین کرده بودند با استفاده از سلاح دوربرد شروع به تیراندازی کردند که در این حادثه ۱۰ مرزبان به شهادت رسیدند و یکی از سربازان مجروح شد و تروریست‌ها با ربودن یکی دیگر از سربازان که او نیز مجروح شده بود به خاک پاکستان گریختند.

به‌دنبال این حادثه تلاش‌ها برای آزادی سرباز ربوده شده به نام سعید براتی آغاز شد تا اینکه روز۲۷ شهریور ۹۶ فرمانده مرزبانی ناجا گفت: «سعید براتی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.» در همین حال پدر سعید نیز ضمن ابراز امیدواری برای آزادی پسرش از تماس‌های مرموزی گفت که در چند روز توسط فردی ناشناس برقرار و ادعا شده بود که درصورت پرداخت پول، سرباز ربوده شده آزاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها