ذره بین

جام‌جم در ستون «ذره‌بین» هر بار به مرور حاشیه‌ها و رخدادهایی می‌پردازد که پیرامون مجموعه‌های نمایشی، برنامه‌ها و دیگر آثار روی آنتن رفته از شبکه‌های مختلف سیما رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹۱

روز پوششهای متفاوت

در روزهای اخیر بینندگان و مخاطبان پیگیر سیما، با نمایش پوششهایی جدید از این رسانه مواجه شدهاند. بعد از نمایش موفق پوشش مراسم اختتامیه جامجهانی 2018 روسیه و نمایش پوشش حاضران در آن و بویژه کیتاروویچ، رئیسجمهور کرواسی، در روزهای گذشته پوشش مهمان برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر هم خبرساز شده است. بسیاری از مخاطبان اینطور تصور کردند که مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در این برنامه جوراب به پا نکرده بود. با این حال المیرا شریفی‌مقدم، مجری این برنامه طی توضیحی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «پیش از شروع برنامه‌های زنده، پوشش مهمانان برنامه مورد توجه ناظر پخش قرار می‌گیرد. مهمان برنامه #تیتر_امشب از جوراب رنگ کرم و روشن استفاده کرده بود، اما در تصویر مشخص نشد و دوستان را شگفت زده کرد!»

با این حال سوال این‌جاست که اگر ناظر پخش در برنامه‌های زنده حضوری دائم و ثابت دارد، چرا پوشش برخی مهمانان در برنامه‌ها در لحظه آخر دستخوش تغییر می‌شود. برای مثال در برنامه «صبحی دیگر» که یکی دو روز پیش از شبکه آموزش به روی آنتن رفت، مهدی یغمایی از خوانندگان پاپ کشور در استودیو حضور پیدا کرده بود و به دلیل جنس شلوارش از ابتدا تا انتهای حضور خود در استودیو بالشتک روی مبل را به ناچار بغل کرده بود و حتی شوخی‌هایی هم با آن کرد!

دریغِ سالهای نهچندان دور!

«خواب و بیدار» مجموعه موفق و پلیسی سال 1380 به کارگردانی مهدی فخیمزاده بود که با توجه به زن بودن شخصیت خلافکار اصلی آن، در آن سالها سروصدای زیادی بهپا کرد و حسابی دیده شد.

نکتهای که در بازپخش این مجموعه تلویزیونی نظر یکی از کاربران اینستاگرام را جلب کرده و موجب واکنش او در صفحه شخصیاش شده، تصویر پولهایی است که ناتاشا (با بازی رویا نونهالی) از سرقت بانک به دست آورده است. این کاربر نوشته: «سال 80 رفتن بانک زدن و الان خیلی خفنه که یه دسته دویست تومنی گرفته جلوی چشمش.» اسکناسی که این روزها اینقدر کمارزش شده که از معاملات و کیف پول بسیاری از ماها فراموش شده و حالا نمایشش در مجموعه خواب و بیدار، کارکردی خاطرهانگیز برایمان دارد.»

زهرا غفاری - رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها