سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اجرای بیش از 10 برنامه به مناسبت هفته کارآفرینی، با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۵۲
تشریح برنامه های سازمان خدمات اجتماعی در هفته کارآفرینی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی سرپرست این سازمان هدف از اجرای این برنامه ها را افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: بهره‏گیری از ظرفیت و قابلیت های بوستان ها، سرای محلات، فضای تبلیغاتی و مراکز خدمات اجتماعی ضروری بنظر می رسد.

نعمتی ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته کارآفرینی، افزود: انعقاد تفاهم نامه با امضای شهردار تهران و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توربازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر تهران و برپایی نشست های تخصصی با موضوع نقش مهارت در توسعه کسب و کار و کارآفرینی در سطح مناطق 22 گانه، از جمله برنامه های در دست اقدام این سازمان برای هفته کارآفرینی می باشد.

وی از برپایی نمایشگاه (مشاوره شغلی - مهارت آموزی) در بوستان لاله منطقه 6 خبرداد و تصریح کرد: در تلاشیم که در بیش از 30 غرفه خدمات و دستاوردهای حوزه مهارت آموزی و مشاغل نوین ارائه دهیم.

نعمتی همچنین برپایی گذر مهارت در سطح مناطق را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه آشنایی شهروندان با مهارت های فنی است که از طریق حضور در یک دوره کوتاه مدت 2 ساعته و آشنایی بامباحث ،گواهی حضور با تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرداری تهران به آنان اعطاء خواهد شد .

برگزاری کارگاه های تخصصی و مهارت افزایی ویژه صاحبان کسب و کارها، اکران پیام های فرهنگی و آموزشی و آماده سازی دهکده مهارت در منطقه 16 از دیگر اقدامات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در هفته ی کارآفرینی می باشد.

گفتنی است؛ ۳۱ تیر ماه تا ۶مرداد به عنوان هفته مهارت انتخاب و ششم مرداد‌ روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است و شهرداری برنامه های مختلفی را با همکاری فنی و حرفه ای در این حوزه برگزار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها