استاندار مازندران از اطفای حریق کامل مسجد جامع ساری خبر داد و گفت: روند بازسازی این مسجد به زودی با تمام قوا آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۲۳
آتش سوزی مسجد ساری 18 مصدوم برجای گذاشت / اتصال سیم برق علت آتش سوزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،«محمد اسلامی» در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی و اطفای حریق در مسجد جامع ساری، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسجد جامع تاریخی ساری به‌علت اتصال سیم برق، شدت گرما هم‌چنین تابش خورشید به سیم‌های برق و چوبی بودن سقف مسجد، آتش گرفته است.

وی افزود: روند امدادرسانی و اطفای حریق به شایستگی انجام و آتش به طور کامل مهار شد.

استاندار مازندران گفت: اورژانس، نیروهای پلیس، یگان ویژه، نیروهای مردمی، آتش‌نشانی و ... در عملیات اطفای حریق حضور داشته و عملیات اطفاء به اتمام رسید و گروه‌های امدادی منطقه حادثه را لکه‌گیری کردند.

اسلامی خاطرنشان کرد: مسجد جامع ساری به‌علت ثبت ملی شدن، تابع ضوابط میراث است و مباحث بازسازی و احیای آن با مشارکت دست‌اندرکاران و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی آغاز و با تمام قوا احیا و بازسازی می‌شود.

مصدومیت 18 نفر در حادثه آتش‌سوزی مسجد جامعه ساری

«زکریا اشکپور» سخنگوی اورژانس مازندران درباره آخرین شمار مصدومان این حادثه، به ایسنا گفت: شمار مصدومان این حادثه به 18 نفر رسید.

وی تصریح کرد: با ادامه استقرار تیم‌های اورژانس در محل حادثه تا ساعت 23 و 30 دقیقه شب پنجشنبه ۲۱ تیرماه 1397، چهار تن از این مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره)، یک تن به بیمارستان بوعلی و یک تن به بیمارستان فاطمه زهرا منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران افزود: ۱۲ تن نیز توسط تیم‌های اورژانس مستقر در محل حادثه به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

اشکپور از مصدومیت 10 تن در آتش‌سوزی مسجد جامع ساری تا این لحظه خبر داد و گفت: از این مصدومان، 4 نفر که دچار سوختگی و آسیب‌های متعدد جسمی بودند، به بیمارستان های بوعلی و امام ساری منتقل شدند.

وی گفت: 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه مسجد جامع ساری اعزام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها