اولیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه که در بازی اول تیمش مقابل استرالیا نیمکت‌نشین بود، از بازی دوم به میدان آمد و بعد از آن تا امروز در تمامی بازی‌های فرانسه در روسیه حضور داشته. ولی ژیرو تا‌کنون نتوانسته گلی به ثمر برساند. جالب اینجاست که او تاکنون 13 شوت زده است که حتی یکی از آنها در چارچوب نبوده است. به این ترتیب او رکورد بیشترین شوت‌ خارج از چارچوب یک بازیکن در جام جهانی را شکسته است. رکورد قبلی در جام جهانی 1966 ثبت شده بود.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۴

دی بروین:

احساس پشیمانی ندارم

تیم ملی فوتبال بلژیک امید زیادی داشت تا با درخشش ستارههای سرشناس و بزرگ خود به فینال جام جهانی راه پیدا کند. کوین دی بروین، بازیکن تاثیرگذار و کلیدی بلژیک بعد از باخت به فرانسه گفت: اصلا احساس پشیمانی ندارم، چرا که نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. تنها تفاوت ما را یک ضربه کاشته رقم زد. ما هم توانستیم فرصتهایی روی دروازه حریف خلق کنیم، اما کافی نبود.

کورتوا:
فرانسه فوتبال بازی نکرد

تیبو کورتوا، سنگربان تیم ملی بلژیک با وجود این که یک گل در دیدار نیمه نهایی مقابل فرانسه دریافت کرد، اما چند واکنش خوب از خود نشان داد. سنگربان بلژیک به انتقاد از سبک بازی فرانسویها پرداخت و گفت: بازی سختی بود و متاسفانه تن به شکست دادیم. برای پیروز شدن به میدان رفتیم و امید زیادی داشتیم که فینالیست شویم. برابر تیمی تن به شکست دادیم که بازی نکرد، بلکه تنها به کارهای دفاعی روی آورد و این تاسفآور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها