به تازگی اسنادی از نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا و کمک‌های بالگردهای این کشور به داعشی های تحت محاصره و حضور نیروهای داعش در پایگاه‌های آمریکا در سوریه منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۳۵
تصاویر سپاه از کمک رسانی بالگردهای آمریکایی به داعش (فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی از نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا خبر داده بود و گفته بود که به زودی این اسناد و تصاویر منتشر خواهد شد. وی در این برنامه گفته بود:«شاید در آینده بتوانیم از مسئولان اجازه بگیریم و اسنادی را منتشر و آمریکایی‌ها را بیشتر افشا و مفتضح کنیم که در عراق و سوریه چه کرده اند».

حاجی‌زاده با اشاره به نفوذ ایران به مراکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها اعلام کرده بود در طول این چند سال در این مراکز حضور داشتیم و می‌دیدیم چه کرده اند؛ می دیدیم کجا را می بینند؛ کجا را می زنند؛ از کنار چه چیزهایی عبور می کنند و چگونه از داعش حمایت می کنند.

به تازگی سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه به وعده خود عمل و سند نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا منتشر کرده است؛ در این تصاویر که چند روز پیش بخشی از آن را منتشر کردیم، به وضوح مشخص است که آمریکایی چطور از نیروهای تحت محاصره‌ی داعش دفاع می‌کنند و آنها را در پایگاه‌های خود پناه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها