طی چند روز گذشته خبری در خصوص عیدی اینترنت ١٢٠گیگابایتی همراه اول در فضا مجازی منتشر شد که این اپراتور ارائه ١٢٠ گیگابایت اینترنت رایگان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۷۹
تکذیب عیدی اینترنت همراه اول / مشترکان فریب نخورند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، در روز‌های گذشته خبر مبنی بر عیدی اینترنت ١٢٠گیگابایتی همراه اول در فضا مجازی منتشر شد که طی آن از مشترکین خواسته می‌شد که کد مشخصی را وارد کرده تا پس از آن حجم اینترنت رایگان را دریافت کنند.

این خبر به سرعت دست به دست شد و مشترکین با شماره گیری کد درج شده در این پیام متوجه افزودن مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به قبض پرداختی خود شدند.

پس از آن اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به این واکنش نشان داد و در اطلاعیه‌ای با اشاره به پیامی مبنی بر ارائه اینترنت رایگان توسط همراه اول به مناسب عید فطر، اعلام کرد: به تازگی شایعه‌ای در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن از عیدی ١٢٠ گیگابایتی اینترنت همراه اول به مناسبت عید سعید فطر خبر می‌دهد که انتشار این پیام توسط همراه اول تکذیب می‌شود.

گفتنی است، کد USSD مذکور که در این پیام وجود دارد یکی از بسته‌های اینترنتی این اپراتور است که حدود ٢٠٠هزار تومان برای مشترک هزینه دارد. انتشار این پیام در فضای مجازی و اعلام هدیه بودن آن مورد تایید همراه اول نیست.

همراه اول به مشترکین خود هشدار داده قبل از توجه به چنین شایعاتی، اخبار را از درگاه‌های رسمی اپراتور شامل پیامک، پرتال و صفحات این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، اگر مشترکان کدی که در این پیام است را مرحله به مرحله از طریق USSD در گوشی خود چک کنند، یعنی ابتدا ستاره ۱۰۰ و بعد بقیه اعداد را وارد کنند متوجه می‌شوند که این بسته، بسته اینترنتی یکساله ١٢٠ گیگابایتی همراه اول است که کد دستوری آن در درگاه‌های رسمی این اپراتور وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها