شوخی یک عروس ترکیه‌ای در مراسم عروسی باعث به هم خوردن آن شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۲۹
شوخی دردسرساز عروس‌خانم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تابناک، پس از آماده شدن سالن جشن و حضور مهمانان، تورگوت و خدیجه در جایگاه نشسته بودند تا خطبه عقد خوانده شود. او در پاسخ به سؤال که پرسید: آیا تورگوت دینچر را به همسری خود میپذیرید؟ جواب داد: نه غیرممکنه و سپس در حالی که میخندید گفت: طبعا بله.

عروس که میخواست شوخی کند هرگز فکرش را هم نمیکرد که این شوخی عروسی را بر هم بزند. به طوری که عاقد, ازدواج را باطل اعلام کرد و این موضوع را به مهمانان اعلام نمود و رفت. به گزارش روزنامه ترکیهای (خبر تورک) پس از او هم مهمانان و حضار یکی پس از دیگری از مجلس بیرون رفتند و عروس و داماد هم به خانههای خود برگشتند.

علی آقچه مسئول دفتر ازدواج تورگوتلو در این باره گفت: «تصور نمیشد که این اتفاق بیفتد، خوب نیست، اما ما به کلمه اول گوش میکنیم، بر سر میز ازدواج اگر بگوید نه، این یعنی نه حتی اگر بعد از آن هزار بار بله گفته شود آن را قبول نمیکنیم، ما مثل قاضی هستیم و حکم صادر میکنیم، و باید جواب کوتاه و واضح بشنویم».

او در ادامه گفت: «نه پشیمانم و نه ناراحت، برای اولین بار در طول شش سال کارم این اتفاق افتاده، من طبق قانون عمل کردم، در عقد نکاح جای هیچ شوخی نیست».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها