شاگردان کارلوس کی روش نیمه اول دیدار برابر تیم ملی ترکیه را در شرایطی به پایان بردند که نقایص و کمبودهای فنی این تیم در آستانه جام جهانی نمایان شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۵۲
شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکیه در نیمه اول

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند، از ساعت 22:45 دقیقه روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه فاتح تریم به مصاف تیم ملی ترکیه رفت.

تیم ملی فوتبال ایران این دیدار را با علیرضا بیرانوند، حاج صفی، روزبه چشمی، میلاد محمدی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و رامین رضاییان آغاز کرد.

در همان ابتدا تیم ترکیه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه ایران داشت اما علیرضا بیرانوند با خروجی عالی اجازه نداد در دقیقه دوم دروازه اش باز شود. با این حال این مقاومت خیلی زود شکسته شد و در دقیقه 6 جنک توسون مهاجم تیم اورتون انگلیس با عبور از خط دفاعی و جا گذاشتن روزبه چشمی دروازه ایران را باز کرد.

ترکیه که در 20 دقیقه ابتدایی بازی برتر از مهمان خود بود بازهم صاحب موقعیت هایی شد اما نتوانست تعداد گل هایش را بیشتر کند. در دقیقه 23 احسان حاجی صفی روی پای عرضی زیبای علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه آرام این بازیکن با بی دقتی به بدن دروازه بان ترکیه خورد.

سه دقیقه بعد علیرضا جهانبخش که به پختگی خوبی رسیده است درون محوطه جریمه ترکیه صاحب موقعیت شد و بعد از توی سر توپ زدن با شوتی محکم دروازه ترکیه را تهدید کرد که بازهم دروازه بان حریف مانع از به تساوی کشیدن بازی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها