مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر جوانی ۳۰ ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸۶
ابهام در سر نوشت مهندس کامپیوتر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۶ فروردین ماه پدر و مادری با مراجعه به کلانتری ۱۲۹ جامی به مأمورین اعلام کردند که پسر آن‌ها به نام «پدرام» از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته است. پدر و مادر پدرام در اظهارات خود عنوان داشتند:«پدرام مهندس کامپیوتر است و پنجشنبه ۶ فروردین ساعت ۳ بعدازظهر از منزل خارج شده و دیگر مراجعتی نداشته است؛ او حدودا ۱۷۰ سانتی متر قد و ۸۰ کیلو وزن دارد و آخرین بار با تی شرت سرمه‌ای آستین کوتاه، شلوار جین و کشف اسپرت از خانه خارج شده است».

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی، بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و... سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از پدرام داشتند، اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت پدرام، تاکنون در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی اعلام داشت: از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۹۴۱ در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها