دانش‌آموزان سراسر آمریکا چند روز پس از آنکه گروه دیگری از خانواده‌های داغدار، کودکان کشته شده خود در یک تیراندازی در مدرسه را به خاک سپردند، شروع به فعالیت در فضای مجازی کردند تا به جهان بگویند می‌خواهند در صورت کشته شدن در چنین تیراندازی‌هایی در مدرسه حداقل نامشان به یادگار بماند؛ آنها در همین راستا از یک هشتگ با محتوای "#IfIDieInASchoolShooting" (اگر در تیراندازی در مدرسه بمیرم) استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۷۵
هشتگ دانش‌آموزان آمریکایی در اعتراض به خشونت مسلحانه

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، این هشتگ که از روز یکشنبه پرکاربرد شد ابزاری است برای آنکه دانش‌آموزان به شکلی پیشگیرانه صدایشان را به گوش همه برسانند و به خانواده‌هایشان بگویند آنها را دوست دارند و از بابت تجاربی که دیگر از دستشان رفته متاسف هستند.

این دانش‌آموزان در این گفت‌وگوی جمعی یک محاسبه اساسی کرده‌اند که بهتر است الان حرفشان را بزنند چون شما هرگز نخواهید دانست آیا پیش از کشته شدن در تیراندازی در مدرسه فرصت اینکه به مادرتان زنگ بزنید و به او بگویید دوستش دارید خواهید داشت یا خیر.

آنها می‌گویند شما هرگز نمی‌توانید بدانید آیا امسال مدرسه شما قربانی تیراندازی بعدی خواهد بود یا خیر.

یکی از این دانش‌آموزان به نام پرسیلی لیلاند، دانش‌آموز دبیرستان کلرادو گفت: من تنها تبدیل به یک آمار خواهم شد. من نخواهم توانست به کالج بروم. سگ من همواره به دنبال من خواهد گشت. من تبدیل به یک هشتگ خواهم شد. من هرگز نخواهم توانست برای زندگی‌ام دوباره بجنگم. پس نگذارید خشونت مسلحانه ادامه یابد.

این در حالی است که همین چند روز پیش در یکی از جدیدترین حوادث تیراندازی ۱۰ نفر شامل هشت دانش‌آموز در تیراندازی در مدرسه‌ای در سانتافه در تگزاس کشته شدند.

پلیس اعلام کرد که این تیراندازی توسط یک پسر ۱۷ ساله صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها