در مراسم تحلیف جمعی از افسران تازه وارد وزارت دفاع

وزیر دفاع: قابلیت بازدارندگی ایران را ارتقا می دهیم

وزیر دفاع با بیان اینکه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند، گفت: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۶۱
وزیر دفاع: قابلیت بازدارندگی ایران را ارتقا می دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در مراسم تحلیف جمعی از افسران تازه وارد وزارت دفاع با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد مسعود الگوی همه جوانان عالم حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: تقارن این ایام مبارک با جشن دانش آموختگی جوانان عزیزمان در وزارت دفاع را به فال نیک می گیریم و به همه برادران صمیمانه تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه قدم در راه بسیار مبارک و مهمی گذاشته اید، افزود: حضور در وزارت دفاع توفیق بزرگی است که خداوند به همه شما عنایت کرده و ان شاءالله با قدرت در مسیر نورانی ولایت فقیه و اقتدار نظام اسلامی در این وزارتخانه مهم و حساس گام برداشته و تلاش کنید و با یاری و نصرت الهی، ان شاءالله با سرافرازی و سربلندی خدمات بزرگی را در این وزارتخانه به نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح ارائه دهید.

وزیر دفاع با تاکید بر توجه تمام کارکنان به تعهد خدمتی خطاب به افسران جدیدالورود تصریح کرد: همان طور که امیر المومنان علی ابن ابی طالب (ع) در فرمایش گهربار خود به مالک اشتر فرمودند «الجُنُوُد بِإذنِ اللَّهِ حُصُونُ الرَّعیَّةِ وَ زَینُ الوُلاةِ وَ عِزُّالدِّینِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَیسَ تَقُومُ الرَّعِیِّةُ إلّا بِهِم.» لشکریان و سربازان به فرمان خدا زینت حکومت بوده و به سبب آنها عزت دین و امنیت حاصل می شود و بدون آنها استقلال امت فراهم نخواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی تاکید کرد: در جمع لشکریانی که افتخار عضویت پیدا کرده اید به فرمان الهی دژ و قلعه حصین امت و ملت هستید و مسئولیت بسیار مهمی بر عهده شماست لذا نگاه شما در این مسیر باید به ولایت فقیه به عنوان شاخص باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ولایت فقیه محور و شاخص جامعه است، اضافه کرد: باید بدانیم که در عالم دو حزب بیشتر نیست حزب الله و حزب شیطان (فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ) و بقیه آنهایی که این وسط هستند سرگردانند، حزب شیطان تکلیفشان معلوم است، پیرو شیطانند. آنچه او می گوید عمل می کنند و حزب الله هم همین طور پیرو الله هستند و علمدار این حزب در روی زمین مقام شامخ ولایت است.

امیر سرتیپ حاتمی حفظ عزت و افتخار خدمت را مستلزم پایبندی تمام کارکنان به میثاق نامه خدمتی دانست و ادامه داد: باید با همت، توکل و تقوا برای استمرار اقتدار نظام اسلامی تلاش کرده و با بهره مندی از تمام لحظات خدمتی در امنیت ایران اسلامی گام برداریم.

وی حزب الهی، متدین، کاردان، شجاع و شرافتمند بودن را از مهم ترین شرایط حضور در وزارت دفاع بیان و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در این حزب بمانیم باید جا پای ولایت بگذاریم و حرکت کنیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه کارکنان جدیدالورود باید روز به روز بر کاردانی خودشان بیفزایند، اظهار داشت: این مهم مستلزم علم، مهارت، همت و تلاش است و افسران تازه وارد باید کار را به خوبی انجام داده و با شجاعت در مسیر خدمت گام بردارند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح کشورمان از هیچ دشمنی واهمه ندارند، تاکید کرد: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند و بحمدالله تاکنون دشمنان به هیچ کدام از خواسته های خود دست نیافته اند.

وی شجاعت را مهم ترین ویژگی نیروهای مسلح کشورمان بیان کرد و ادامه داد: کسانی که مفتخر به حضور در نیروهای مسلح می شوند باید از شجاع ترین ها باشند و بحمدالله امروز این جوانان در وزارت دفاع پاسدار حریم اقتدار و عزت کشور هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح دارای قابلیت دفاع راهبردی است، گفت: امروز توانسته ایم با اتکا به همین جوانان متخصص، متعهد و متدین کشورمان بازدارندگی را محقق کرده و از منافع و امنیت ملی خودمان در هرجا که مخاطره ای برای آن پیش بیاید دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه بحمدالله جوانان و نیروهای مسلح کشورمان می توانند از امنیت منطقه دفاع کنند، تصریح کرد: امنیت منطقه به هم پیوسته است لذا باید تک تک واحدهای آن امنیت داشته تا همه در ثبات و امنیت باشند و امروز مفتخریم که خواستار حفظ ثبات و امنین منطقه هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: با عزمی جزم و اراده ای پولادین مفتخریم نیازهای دفاعی نیروهای مسلح مقتدر و عزیزمان را تامین کرده و در اختیار آنان قرار می دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به نام حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: وزارت دفاع به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ بسیار تلاش خواهد کرد محصولاتی تمام ایرانی و بومی تولید و در اختیار نیروهای مسلح بگذارد تا با لاترین امنیت را برای مردم کشورمان تامین کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح لازمه پیشرفت اقتصاد و بهبود معیشت مردم را تامین امنیت دانست و گفت: یکی از ارکان مهم امنیت سربازانی هستند که طبق فرمایش امیرالمومنین علی (ع) حصن ملت اند و ان شاء الله که در این مسیری که گام نهاده اید موفق و موید باشید.

در پایان این مراسم افسران تازه وارد درجه های خود را از دست وزیر دفاع دریافت و به صورت رسمی فعالیت خود را در وزارت دفاع آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها