خبرچین/ مروری بر مهمترین اخبار دیروز

توفان قرمز که دیدن ندارد!

معنی واقعی گور به گور شدن همین است که یک چهره منفور در تاریخ ایران، همچنان جنازه اش مساله باشد. تازه جنازهای که منسوب به او بوده و معلوم نیست خودش باشد. ماجرا از این قرار است که دیروز در شهر ری یک مومیایی پیدا شده که شایعه شد متعلق به پهلوی اول است. شایعه خیلی زود در فضای مجازی چرخید تا اینکه معلوم شد جنازه پیدا شده ربطی به آقای دیکتاتور نداشته است. با این همه هنوز باید منتظر خبرها و بهتر است بگوییم شایعات مرتبط با مومیایی یافته شده، باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۰۵

این روزها خبرها درباره چهرههای خاص زیاد است. مثلا یک روز میگویند فلانی گم شده، بعد که پیدا شد، میگویند فلان مقام سابق از زندان آزاد شده و هنوز داغی این خبر به سردی نگراییده که خبر میرسد «برادر یک مقام مسئول» ممنوعالخروج شده است. این برو بیاهایی که مقامات سابق و اطرافیان برخی مقامات فعلی به زندان و دادگاهها دارند، شاید در خیلی از ادارات دولتی نباشد!


شهرهای ایران هر کدام زیباییهایی دارند اما برخی شهرها از بقیه زیباترند. نمونهاش اصفهان که چنان زیباست که همه اذعان دارند، نصف جهان است. با این حال بهتازگی یک زیبایی به زیباییهای سابق این شهر اضافه شده و آن، توفان قرمز است! این توفان که مدتی است شهرهای مختلف کشور را تعطیل کرده، آلودگی را چنان در این شهرها بالا برده که خیلیها را نگران نتایج بیآبی کرده است. توصیه میشود هیچوقت هوس دیدن این توفان قرمز را نداشته باشید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها