بلافاصله بعد از آن‌که مشخص شد آرسن ونگر در پایان این فصل از آرسنال جدا می‌شود، مدعیانی که آماده جانشینی این مربی هستند، به صف شدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۴۹

رسانههای اروپایی و بخصوص رسانههای انگلیسی شروع به گمانهزنی کردهاند. در حالی که آرسن ونگر اعلام کرده ترجیح او پاتریک ویرا هافبک سابق آرسنال است، رسانهها به گزینههای دیگر فکر میکنند. تجربه تلخ روزهای بعد از سرآلکس فرگوسن و نتایج فاجعه بار دیوید مویس که پیشنهاد و سفارش مستقیم فرگوسن بود، موجب شده به پیشنهاد ونگر توجهی نشود. حالا رسانهها از هفت نام حرف میزنند: یواخیم لو، توماس توخل، کارلو آنچلوتی، پاتریک ویرا، برندن راجرز، ماسیمیلیانو آلگری و لوییز انریکه گزینههای مورد نظر توپچیها محسوب میشوند.

در میان این گزینهها، انریکه جدیتر از دیگر گزینههاست. نشریه دیلی میل مدعی شد لوییز انریکه، سرمربی 47 سالهای که سابقه نشستن روی نیمکت رم و بارسلونا را دارد، جانشین احتمالی ونگر خواهد بود. این مذاکرات توسط رائول سانلهی، مدیر فوتبالی جدید باشگاه انجام شده که رابطه نزدیکی با انریکه دارد. آنها اخیرا در لندن، جلسهای با یکدیگر در رستوران داشته اند و درباره حضور او در آرسنال صحبت کردهاند.

آرسنال قصد دارد مراسم خداحافظی شایستهای برای ونگر برگزار و پس از 22 سال، بخوبی با این سرمربی کار را تمام کند. با این حال آنها امیدوارند حضور انریکه، مثل پپ گواردیولا که سیتی را متحول کرد و این فصل با این تیم به قهرمانی رسید، بتواند آرسنال را دچار تحول کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها