خبرچین/ مروری بر مهمترین اخبار دیروز

دولت دلار

دلار تختگاز 6000 تومان را هم رد کرد. حالا دیگر خیال همه راحت است که با این دستفرمان دولت، دلار آمریکایی تا 7000 تومان هم میرود بدون دغدغه! شاید برای همین است که سخنگوی دولت بالاخره به گرانی نرخ ارز واکنش نشان داده و گفته «باید سیاستهایمان را تغییر دهیم». اینکه چرا اینقدر دیر این نتیجهگیری حاصل شده و چرا به قیمت دلار 6150 تومانی، سوالی است که بیجواب مانده. فعلا مثل همه مواقعی که یک شرایط اضطراری بهوجود میآید، ستاد ویژه کنترل ارز با دستور رئیسجمهور تشکیل شده و باید دید این ستاد ویژه میتواند نرخ دلار را به آن 4200 تومانی که میگویند عدد واقعی برای دلار است برساند یا نه.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۳۱

غنیسازی 20درصدی فقط در دو روز؛ این وعدهای است که مدیران هستهای کشور دادهاند و خواستهاند این پیام را به دونالد ترامپ منتقل کنند که غلط زیادی نکرده و فکری درباره برجام به سرش نزند که همه رشتههای دیپلماتیک هفت کشور را پنبه کند. اینکه رئیسجمهور آمریکا آنقدر درایت دارد که این پیام را بفهمد یا نه، سوالی است که اواسط اردیبهشت مشخص خواهد شد.

آن شش کودک افغان که در روزنامه دیروز نوشتیم گم شدهاند هم خوشبختانه پیدا شدند. دلیل گم شدن آنها اما جالب است. آمده بودند تهران برای گدایی! این تهران و تکدیگری در این شهر چه جذابیتی دارد که مهاجر جذب میکند، خودش حکایتی است...

پایتخت البته هرچه برای گدایی جذاب است گویا برای شهرداری خیلی وسوسهانگیز نیست! حکایت خبرهای دیروز باز همان شهردار بیمار بود و شورای شهری که نمیخواهد استعفای او را بپذیرد. گفته میشود آقای شهردار برای بار دوم استعفا داده و گفته «بهشت اجباری» نمیخواهد. امروز شوراییها دوباره دور هم جمع میشوند تا ببینند بگذارند این بیمار شهردار شده برود پی درمانش یا نه. این هم از بدشانسی تهرانیهاست که گرفتار مدیرانی شده که حتی از برخی وزرای دولتی هم خستهتر هستند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها