برای بسیاری از ما فصل بهار و بخصوص تعطیلات نوروزی به معنای فرصتی برای سفرهای داخلی و ماجراجویانه است، اما معمولا مشکلاتی مانند پیدا کردن محل اقامت در شهر مقصد یا قیمت بالای هتل‌ها و همچنین شلوغی‌ باعث می‌شود این تجربه چندان دلچسب نباشد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۶۶

اپلیکیشن «تریپین» بهعنوان مرجعی برای پیدا کردن اقامتگاه در شهرهای توریستی میتواند این مشکل را برای همیشه حل کند. این اپلیکیشن فارسی زبان، مرجعی برای وصل شدن مهمانان و میزبانان در سفرهای داخلی است. فرقی نمیکند شما قصد سفر دارید یا میخواهید خانه یا ویلای خود را برای میزبانی از مسافران معرفی کنید. تریپین جایی است که میتوانید در آن به جستوجوی مخاطب خود بروید. برای استفاده از تریپین بهعنوان یک مسافر ابتدا مقصد خود را تعیین کنید. حالا باتوجه به بودجه، خواستهها و موقعیت اقامتگاهها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین تریپین این امکان را ایجاد کرده تا میزبان و مهمان بتوانند در بستر اپلیکیشن با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری در مورد محل اقامت و شرایط آن دریافت کنند. همچنین تمام مراودات مالی نیز در خود اپلیکیشن صورت میگیرد تا از این نظر امنیت بیشتری برای دو طرف ایجاد شود.

پسرک ماهیگیر

میخواهیم یک بازی ایرانی فوقالعاده را به شما معرفی کنیم. در این بازی که توانسته در هفتمین جشنواره بازیهای رایانهای عنوان بهترین بازی ژانر ساده را از آن خود کند، شما در نقش «امیرو» یک پسر جنوبی ماهیگیر باید با غواصی و استفاده از نیزه، ماهیهای بیشتری شکار کنید. قوانین بازی بسیار ساده است، اما نوع طراحی مراحل و همچنین نیاز به سرعت عمل بالا شما را درگیر بازی کرده و مرحله به مرحله کار را برایتان سختتر و جذابتر میکند. یکی از نقاط قوت بازی گرافیک و ظاهر جذاب بازی است. تصویرسازیهای این بازی کاملا بومی بوده و همراه با موسیقی درست و دقیق حس بینظیری را به شما القا میکند. فیزیک بازی نیز به شکل خوبی عمل کرده و شما میتوانید وزن نیزه، مقاومت آب و حتی برخورد نیزه با ماهیها را بخوبی حس کنید.

شما در جزیره تنها نیستید

اگر یک گیمر حرفهای هستید حتما نام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG را شنیدهاید. بازی آنلاین چند کاربرهای که چند وقتی است برای استیم و اکسباکس به بازار آمده و خیلی زود رکوردهای ریز و درشتی را جابهجا کرده است. خبر خوب این که حالا این بازی جذاب برای گوشیهای هوشمند نیز عرضه شده است. سازوکار بازی PUBG به این شکل است که شما به همراه 99 نفر از کاربران آنلاین، با چتر نجات در یک جزیره فرود میآیید. این آغاز نبرد برای بقاست. حالا باید در جزیره بچرخید و برای خود سلاح سرد و گرم، ماشین یا موتور و هر چیزی که به زنده ماندن بیشتر شما کمک میکند، پیدا کنید.

هرچه بیشتر زنده بمانید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت و رکوردهای بالاتری هم ثبت میکنید. دشمنان شما چه کسانی هستند؟ تمام آن 99 نفری که همراه با شما به این جزیره پا گذاشتهاند.

زمان، زمان دویدن است

چقدر به ورزش و دوندگی علاقه دارید؟ اگر دنبال یک انگیزه جالب و بامزه برای این کار هستید به شما پیشنهاد میکنم، اپلیکیشن AR Runner را به هیچ وجه از دست ندهید. این اپ قابلیت آن را دارد تا دویدن و ورزش را به یک سرگرمی تبدیل کند.

AR Runner همانطور که از اسمش پیداست بر پایه واقعیت مجازی ساخته شده است. گوشی را در دست بگیرید تا محیط پیشرویتان به یک زمین ورزش نشانهگذاری شده تبدیل شود. حالا زمان دویدن است. از نقطه شروع آغاز کرده و مسیر را طی کنید.

AR Runner علاوه بر تعیین و ترسیم مسیر، مسافت طی شده و زمان و کالری تقریبی مصرفی را هم به شما اعلام میکند. اگر سرگرمی بیشتری میخواهید میتوانید برای خود چالش ایجاد کرده و این مسیرهای مجازی را در زمان تعیین شده طی کنید یا در مسیر با موانعی روبهرو شوید که کار را برایتان سختتر کند.

حرفهایگری با دوربین

چند وقتی است شرکت Lightricks با اپلیکیشنهای فوق حرفهای خود توجه بسیاری از کاربران آیفونی را به خود جلب کرده است. این شرکت که پیش از این دو اپلیکیشن محبوب Enlight Photofox و videoleap را برای کاربران علاقهمند به عکاسی و فیلمبرداری معرفی کرده بود، این بار با عرضه Enlight Quickshot باز هم موج جدیدی از رضایت را بین کاربران ایجاد کرده است. Enlight Quickshot یک اپ فوقالعاده برای عکاسی است که از تمام توانایی دوربین گوشی شما استفاده میکند. محیط کاربری و ابزارهای موجود در این اپ ترکیبی از سرعت، سادگی و قدرت را برای کاربرانش به ارمغان میآورد. قابلیت Strobe در این اپ به شما این امکان را میدهد تا در زمان حرکت یک جسم یا انسان از آن عکس بگیرید و همه آن حرکات را در یک قاب داشته باشید. در حالت کوئیک شات، دوربین بهصورت خودکار، کادر عکس را با توجه به زاویه افق تعیین میکند و دیگر لازم نیست نگران کج بودن دستتان هنگام عکاسی باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها