هفته 27 لیگ برتر از امروز با بازی دو تیم میانه جدولی صنعت نفت (هشتم) و پیکان (چهارم) آغاز می‌شود. دیداری که شاید برای پیکان به دلیل کسب سهمیه ارزش بیشتری داشته باشد. دیدارهای این هفته با 4 بازی فردا دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۶۶

در میان دیدارهای فردا بازی استقلال خوزستان مقابل گسترش فولاد اهمیت زیادی برای تیمهای پایین جدول دارد. گرچه خبرهایی که دیروز در فضای مجازی منتشر شد و حکایت از کسر 6 امتیاز نفت تهران داشت، کمی تیمهای پایین جدول را امیدوار کرد؛ اما هنوز امتیازی از نفت کم نشده و این تیم برای ماندن به اندازه استقلال خوزستان و سپیدرود بخت دارد. به این دلیل استقلال خوزستان تلاش میکند در بازی خارج از خانه فردا هر 3 امتیاز بازی را از گسترش فولاد بگیرد.

در تهران و در ورزشگاه آزادی، استقلال از سیاه جامگان پذیرایی میکند. تیمی که تا حدود زیادی سقوطش به لیگ یک قطعی شده. استقلال اگر بازی امروز را به سود خود تمام کند، یک سهمیه سقوط از لیگ برتر شناخته میشود و تیمهای قعرنشین برای قرار نگرفتن در کنار این تیم میجنگند.

استقلال شفر که به شکلی امیدوارکننده بازی میکند، در بازی فردا هم مانند همه بازیهای اخیر به برد فکر میکند و همین نکته، امیدهای تیم مشهدی را برای موفقیت در این بازی کم میکند. دیگر دیدار فردا بین پارس جنوبی و فولاد در شهرستان جم برگزار میشود. 3 دیدار باقیمانده هفته از جمله بازی پرسپولیس (که شاید حکم به قهرمانی این تیم هم بدهد) روز شنبه
برگزار خواهد شد.

برنامه هفته 27

پنجشنبه 16 فروردین

صنعت نفت ـ پیکان، ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان(داور: علی صفایی)

جمعه 17 فروردین

استقلال خوزستان ـ گسترش فولاد، ساعت 17 در ورزشگاه غدیر اهواز (داور: سیدمهدی سیدعلی)/ سایپا ـ نفت، ساعت 17 در ورزشگاه پاس قوامین تهران (داور: علیرضا فغانی) / استقلال ـ سیاهجامگان، ساعت 18:55 در ورزشگاه آزادی تهران (داور: حسین زرگر)/ پارس جنوبی جم ـ فولاد، ساعت 19 در ورزشگاه تختی جم بوشهر( داور:
کوپال ناظمی)

شنبه 18 فروردین

پدیده ـ پرسپولیس، ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد (داور: بیژن حیدری) / ذوبآهن ـ سپیدرود رشت، ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان(داور: محمدحسین زاهدیفر) / تراکتورسازی ـ سپاهان، ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
(داور: وحید کاظمی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها