سخنگوی دولت در مراسم رونمایی از 207 طرح فنی صداوسیما در استان گیلان گفت: هرآنچه در توان دولت باشد برای حمایت از صدا و سیما که به قول امام (ره) دانشگاهی بزرگ است به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۴۹
عذرخواهی آقای سخنگو به‌خاطر کمبود بودجه صداوسیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابطعمومی رسانه ملی، محمدباقر نوبخت با اعلام حمایت همهجانبه دولت از طرحهای فاخر فرهنگی بویژه تولیدات صدا و سیما افزود: هر طرحی که در مسیر توسعه باشد و در اعتلای فرهنگ کشور قرار بگیرد بهعنوان مسئول راهبری و رصد طرحها در کشور، حامی آن خواهم بود.

معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه دولت از همه فعالیتهای فرهنگی و صداوسیما پشتیبانی میکند، افزود: رسانههای معاند مخاطبان خود را به گمراهی میکشانند اما رسانه ملی باید راه اصیل اسلامی - انقلابی و فرهنگ غنی ایرانی را بهصورت هنرمندانه به مردم نشان دهد.

او افتتاح 207 طرح و دو سریال فاخر را در صداوسیمای گیلان با اهمیت توصیف کرد و گفت: دولت از فعالیتهای فرهنگی فاخر صداوسیما پشتیبانی میکند و این حمایت در پاسخ تلاشی است که رسانه ملی با ابزار فرهنگی برای کمک به توسعه کشور به عهده گرفته است .

نوبخت بااشاره به توصیف امام خمینی (ره) از صدا و سیما که آن را دانشگاهی بزرگ برای جامعه معرفی کردهاند، افزود:اگر در برخی موارد در قبال تامین بودجه لازم برای این نهاد فرهنگی دچار کاستیهایی هستیم باید عذرخواه صدا و سیما باشم و اعلام شرمندگی کنم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها