تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی برابر الوحده امارات شانس خود برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را افزایش داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۰
پیروزی ذوب‌ آهن برابر الوحده امارات / افزایش شانس صعود شاگردان قلعه‌نویی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در روز دوم از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الوحده امارات بود که این بازی با برتری ۲ بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. مرتضی تبریزی(۳۴ و ۷۳) برای ذوب آهن گل زد.

در این دیدار که تماشاگرانی استقبالی از آن نکرده بودند، ذوب آهن در نیمه اول بیشتر از حریف اماراتی صاحب توپ و میدان بود و با گل دقیقه ۳۴ مرتضی تبریزی مزد برتری اش را هم گرفت اما تیم الوحده نیز موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد.

در نیمه دوم ذوب آهن صاحب موقعیت های زیادی شد و می توانست تعداد گل هایش را چند برابر کند اما فقط یک بار روی ضربه آرام مرتضی تبریزی و اشتباه عجیب دروازه بان الوحده به گل رسید تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

شاگردان امیر قلعه نویی با این پیروزی ۶ امتیازی شدند و شانس خود برای صعود از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دادند. در این گروه تیم الدحیل قطر با انجام دو بازی ۶ امتیازی است و شانس اول صعود به مرحله بعد است. تیم لوکوموتیو تاشکند ۳ امتیازی است و الوحده امارات نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها