خرید دستگاه جوجه کشی یکی از مهم ترین مراحل در زمینه پرورش انواع پرندگان اهلی و زینتی می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۰۲
خرید دستگاه جوجه کشی

در خرید دستگاه جوجه کشی باید نهایت دقت را به خرج دهید زیرا هر گونه خطای دستگاه در تنظیم دما و رطوبت منجر به از بین رفتن تخم ها و کاهش بازدهی جوجه کشی می شود.

این ماشین ها با توجه به ظرفیت تولیدشان در انواع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند.

دستگاه های خانگی همانطور که از نامشان مشخص است جهت جوجه کشی به صورت خانگی مناسب بوده و از ظرفیت پایینی برخوردارند در حالی که دستگاه های نیمه صنعتی و صنعتی برای جوجه کشی به صورت انبوه مناسب بوده و بیشتر کاربرد صنعتی دارند.

شما با توجه به تولید مورد انتظار خود باید نوع خانگی نیمه صنعتی و یا صنعتی را از فروشندگان لوازم مرغداری و یا سایت های اینترنتی خریداری کنید. در ادامه به فاکتورهای مهم خرید دستگاه جوجه کشی اشاره می کنیم.

توجه به فناوری ساخت دستگاه

ماشین های جوجه درآوری باید دقت لازم را در تنظیم و ثابت نگه داشتن رطوبت و دمای مطلوب داشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم دستگاهی را بخرید که از سنسور حساس و قدرتمندی جهت تنظیم دما و رطوبت برخوردار باشد.

هرگونه خطای سنسور در محاسبه دما و رطوبت داخل دستگاه منجر به ارسال اطلاعات غلط به کنترلر شده و تلف شدن تخم های جوجه آور را در پی خواهد داشت.

در نسل جدید دستگاه های جوجه کشی از کنترلرهای قدرتمند استفاده می شود که در حفظ المان های دستگاه مانند دما، رطوبت و شرایط ستر و هچر کارایی بالاتری دارند. همچنین در مدل های جدید هوشمند، کنترلرها از منطق فازی و هوش مصنوعی برای کنترل المان های دستگاه استفاده می کنند.

در خرید دستگاه جوجه کشی توجه به لوازم مکانیکی دستگاه نیز مهم و ضروری است. بدنه ماشین باید عایق خوبی برای گرما باشد و دمای داخل دستگاه را در حد مطلوب نگه دارد.

استفاده از فن های با کیفیت بالا نیز در ساخت ماشین بسیار مهم است زیرا فن ها وظیفه تهویه هوا و تامین رطوبت لازم برای رشد جنین را در داخل تخم نطفه دار بر عهده دارند.

همچنین در خرید دستگاه جوجه کشی باید به عملکرد لوازم مکانیکی دیگر مانند موتور، راک ها و شانه ها دقت کنید.

در مدل های قدیم انکوباتورها از شانه های با اندازه ثابت استفاده می شد اما در فناوری های جدید از شانه های همه کاره استفاده می شود.

همچنین موتور و راک ها نیز بسیار مهم هستند زیرا این دو قسمت وظیفه چرخاندن تخم ها را بر عهده دارند و خطای این اجزا منجر به چسبیدن نطفه به پوسته تخم شده و تلف شدن آن را در پی خواهد داشت.

توجه به خدمات پس از فروش و اعتبار کارخانه سازنده دستگاه

توجه به اعتبار کارخانه سازنده ماشین نیز بسیار مهم است و باید در خرید دستگاه جوجه کشی به آن توجه کنید.

معمولا کارخانه های معتبر که مجوزهای قانونی و فنی را از مراجع ذیربط اخذ کرده اند دارای برندهای قوی هستند و برای حضور قدرتمندانه در عرصه رقابت انکوباتورهای باکیفیتی را روانه بازار می کنند.

کارخانه های معتبر مجوزهای خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دارایی، وزارت کار، اداره استاندارد و اتحادیه ها و اصناف مربوطه اخذ می کنند و با مراجعه به سایت آن ها می توانید تصاویر مدارک آن ها را مشاهده کنید.

سابقه حضور در بازار کارخانه سازنده نیز بسیار مهم است زیرا معمولا کارخانه های با سابقه دستگاه های باکیفیتی را روانه بازار می کنند.

همچنین می توانید دستگاه را به صورت مستقیم از سایت کارخانه سازنده آن به صورت کاملا مطمئن خریداری کنید.

در خرید دستگاه جوجه کشی دقت کنید که کارخانه سازنده گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهند. کارخانه های باسابقه شرایط گارانتی بهتری نسبت به کارخانه های تازه تاسیس دارند.

لوازم جانبی ماشین های جوجه آوری قیمت بالایی دارند و در صورت بروز مشکل و عدم ارائه گارانتی مناسب از طرف کارخانه سازنده متحمل هزینه خواهید شد.

همچنین خدمات پس از فروش نیز از فاکتورهای بسیار مهمی است که حتما باید در خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن دقت کنید.

ماشین جوجه آوری کارخانه ای را خریداری کنید که در شهر شما نمایندگی داشته باشد و بتوانید در صورت بروز مشکل از خدمات آن ها استفاده کنید.

همچنین وجود شبکه خدمات پس از فروش گسترده یک کارخانه در کشور می تواند نشانده قدرت کارخانه تولیدی در این عرصه باشد.

نکات مهم مربوط به خرید اینترنتی دستگاه های جوجه کشی

اگر قصد دارید ماشین جوجه آوری را به صورت اینترنتی خرداری کنید باید حتما از سایتی خریداری کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی پس از رویت و تایید مجوزهای اخذ شده یک شرکت از مراجعی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دارایی، وزارت کار، اتحادیه ها و اصناف و سایر سازمان ها و از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت شرکت متقاضی ارائه می شود.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم کارخانه های معتبر تصاویر این مجوزها را بر روی سایت خود قرار می دهند.

اگر سایت فروشنده نماد اعتماد الکترونیکی نداشته باشد و یا تصاویر جوار مربوطه را در سایت قرار ندهد احتمالا کلاهبردار اینترنتی است و در صورت پرداخت پول ممکن است که ماشین بدل برایتان ارسال کند و یا اصلا ارسال نکند.

همچنین در خرید دستگاه جوجه کشی به صورت اینترنتی توجه کنید که سایت فروشنده دارای نماد ساماندهی باشد.

این نماد به دو صورت طلایی و خاکستری از سوی وزارت ارشاد به شرکت های متقاضی ارائه می شود.

نماد خاکستری صرفا بیانگر این است که سایت مورد نظر دارای محتوای غیر اخلاقی نیست اما نماد طلایی پس از اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و رعایت حقوقی مانند حق کپی رایت و حقوق مصرف کنندگان به شرکت ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تنها وجود نماد ساماندهی برای خرید اینترنتی مطمئن کافی نیست و باید سایت مورد نظر هر دو نماد ساماندهی و اعتماد الکترونیکی را داشته باشد.

علاوه بر این در خرید دستگاه جوجه کشی به صورت اینترنتی حتما دقت کنید که در سایت مورد نظر آدرس دقیق و تلفن جهت برقرای تماس وجود داشته باشد.

توصیه می کنیم از سایت هایی که در آن آدرس دقیق و یا تلفن تماس قید نشده و یا از شماره تلفن های همراه اعتباری استفاده شده است، خرید نکنید.

دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از نیروی کار جوان و متخصص و استفاده از فناوری روز دنیا، کارخانه پیشرو در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی در ایران است.

ماشین های جوجه کشی تولیدی این کارخانه با دو برند ایزی باتور و سوپرمینیاتور روانه بازار می شوند.

در جدیدترین مدل انکوباتورهای خانگی اسکندری یا ایزی باتور 6 که بسیار پیشرفته تر از دستگاه جوجه کشی خارجی مانند ارکام کینگ سورو 20 است، از فناوری های منحصر به فردی مانند هوش مصنوعی و چرخش 360 درجه تخم ها استفاده شده است.

کنترلر این دستگاه با بهره گیری از هوش مصنوعی و با کمک دو سنسور سوئیسی در کنترل دما و رطوبت و چرخش تخم ها بسیار دقیق عمل کرده و راندمان فرایند را افزایش می دهد.

همچنین چرخش 360 درجه تخم ها در ایزی باتور 6 در قیاس با چرخش 180 درجه ای گهواره ای ماشین خارجی باعث کاهش چشمگیر تلفات می شود.

بدنه سوپرمینیاتورها نیز با ترکیب pvc و فلز ساخته می شوند که عایق بسیار مناسبی برای گرماست. دو سانسور به کار رفته در سوپرمینیاتورها ساخت کشور سوئیس بوده و از دقت بالایی برخوردارند.

کنترلر سوپرمینیاتورها سخنگوست و با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی و منطق فازی عملکرد بسیار بالایی در تنظیم دما و رطوبت دستگاه و کنترل سایر المان ها دارد.

همچنین برد کنترلر سخنگو شما را در فرایند جوجه کشی راهنمایی کرده و از هرگونه اطلاعات تخصصی در زمینه جوجه کشی بی نیازتان می کند. دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری، در فرایند تولید از 7 مرحله کنترل کیفی عبور می کنند و با بسته بندی منحصر به فردی که دارند به صورت کاملا سالم به دست مشتری می رسند.

گروه صنعتی اسکندری دارای برزگترین زنجیره فروش و خدمات پس از فروش در کشور بوده و با وجود بیش از 100 نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

خرید اینترنتی از سایت گروه صنعتی اسکندری

برای خرید دستگاه جوجه کشی ارزان و خانگی گروه صنایع اسکندری می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی کارخانه به صورت کاملا مطمئن اقدام کنید.

سایت کارخانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی طلایی است که نشان دهنده مسئولیت پذیری بالای کارخانه در قبال خرید اینترنتی مشتریان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها