تلاش بانوی المپیکی ایران برای بازگشت به روزهای اوج

علیزاده: کیمیا شدن زمان می‌برد!

چهار پنج ماه پیش بود که کیمیا علیزاده پایش را به تیغ جراحان سپرد. از همان روز که این اتفاق برای کیمیای ورزش ایران افتاد، خیلی‌ها انتقادها را شروع کردند و مدام از این نوشتند که او دیگر به بازی‌های آسیایی نمی‌رسد و اصلا چرا مصدومیتش خوب نمی‌شود تا بتواند تمریناتش را آغاز کند؟کیمیا که روزهای بدی را سپری می‌کرد پس از تقریبا 140 روز در هفته دوم لیگ بانوان به مصاف حریفانش رفت تا جواب خیلی از منتقدان را بدهد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۸۸

پس از تقریبا 140 روز و بازگشت به شیاپ چانگ. نظر خودت در این مورد چیست.

خدا را شکر میکنم توانستم پس از مدتها مبارزه کنم. شرایط سختی داشتم و نه فقط خودم، بلکه همه از من انتظار دارند تا بشوم همان کیمیایی که قبلا بودم.

از لحاظ روحی که آماده هستی؟

در اوج هستم. روحیه خوبی دارم هر چند از خودم راضی نیستم. یک چیز را بگویم، هر ورزشکاری که مقابل من قرار میگیرد میخواهد بهترین بازی خودش را انجام بدهد. آنها انگیزه دارند و تمام تلاش خودشان را میکنند.

فکر نمیکنی بازگشتتان به میادین زود بود؟

نمیدانم اما من طبق برنامه پیش رفتم و نه زمان بیشتری گذاشتم و نه زمان کمتری. بعد از جراحی هرروز فیزیوتراپی داشتم، تمرین میکردم و در این راه فیزیوتراپم کمک شایانی به من کرد. اما در اینجا مساله بازگشت به مسابقات است. به خودم قول داده بودم که باید برای فلان تاریخ آماده باشم. ولی برگشت به کیمیایی که از قبل بودهام، زمان میبرد.

چقدر طول میکشد کیمیا به روزهای اوجش برگردد، مثل روزهایی که در المپیک بود؟

واقعا نمیدانم. دارم تمام تلاشم را میکنم تا بهترین باشم و طبق برنامهای که دارم پیش بروم. انگیزههای زیادی دارم برای این که برگردم و با تلاش بیشتر رنگ مدال هایم را بهتر کنم. چارهای هم نیست. مصدوم شدم، عمل جراحی داشتم و باید این روزها را پشت سر بگذارم. با این شرایط کنار آمدهام. همیشه دوست داشتهام کارهای سخت انجام بدهم. یک چیزی بگویم. خیلیها میگویند چرا در لیگ ایران مبارزه کردی، اما باید بگویم اتفاقا مبارزههای خوبی بود و بازی کردن در لیگ ایران جرات میخواهد.

حرفی مانده که بزنی؟

طبق برنامه پیش میروم. امیدوارم بتوانم در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی بهترین نتایج را کسب کنم. هدف بعدی من هم المپیک 2020 است و برای حضور در این رقابتها هم طبق برنامه پیش خواهم رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها