معاون امور استان های صدا و سیما خبر داد؛

تولید ١٠٠ مستند ویژه شهدای مدافع حرم در سراسر کشور

معاون امور استان های صدا و سیما از تولید ١٠٠ مستند ویژه شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۰۲
تولید ١٠٠ مستند ویژه شهدای مدافع حرم در سراسر کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، علی دارابی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید داوود مرادخانی از تولید ١٠٠ مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد و افزود: منزل شهدا کانون انقلاب و مقاومت است

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما با اشاره به رشادت های رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس گفت: غواصان دریادل زنجانی جزو خط شکنان دفاع مقدس بودند و ما به تمام شهدا افتخار می کنیم.

دارابی در این دیدار از ساخت مستندهای فاخر از سیره و زندگی شهدای مدافع حرم تمام استانهای کشور خبر داد و گفت: زندگی این شهیدان، تابلوی راهنمایی برای جامعه به ویژه نسل جوان خواهد بود.

صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان هم از ساخت و تولید برنامه پلاک با موضوع شهدا از زندگینامه ۳ هزار شهید استان خبر داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان نیز با بیان اینکه امروز استقلال وامنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت های رزمندگان و شهدا است، گفت: شهید مدافع حرم داوود مرادخانی نقش ویژه ای در مقابله با تهدیدات گروههای تکفیری داعشی داشت.

سردار کرمی با اشاره به برنامه های صدا و سیما در پرداختن به برنامه های فرهنگی وارزشی، از صدا و سیمای مرکز زنجان برای ساخت برنامه پلاک درباره زندگینامه ۳ هزار شهید استان قدر دانی کرد.

شهید داوود مرادخانی ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۴ در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها