جباری خبر خداحافظی اش را رد کرد؛

فصل بعد برمی‌گردم

یکی از خبرهای دیروز این بود که مجتبی جباری قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند. گرفتن چنین تصمیمی از سوی بازیکنی که استقلالی‌ها او را زیدان آسیا می‌خواندند، طبیعی است. به هر حال این بازیکن برای گذراندن آخرین سال‌های فوتبالش به استقلال آمد و قصد داشت در پایان فصل یا فصل آینده، برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد. او به ایران آمده بود تا با پیراهن تیم محبوبش خداحافظی کند.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۰۴

پس از جدایی از استقلال، جباری پیشنهادهایی داشت ولی همه این پیشنهادها را رد کرد. یکی از این باشگاهها سیاهجامگان مشهد بود ولی مجبتی به رضا عنایتی سرمربی این تیم پاسخ منفی داد. جباری وقتی از این گفت که نمیخواهد در نیم فصل دوم فوتبال بازی کند، این شائبه به وجود آمد که نکند قصد دارد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. شماره 8 محبوب استقلالیها اما این خبر را رد میکند و میگوید فعلا چنین تصمیمی نگرفته است: «فکر میکنم از حرفهایی که زدهام سوءتفاهم ایجاد شده است و من چنین قصدی ندارم. حداقل فعلا چنین تصمیمی نگرفتهام.»

جباری در پاسخ به این سوال که چرا به پیشنهادهایی که در نیم فصل داشت پاسخ مثبت نداد، میگوید: «راستش در این مدت از تمرینات گروهی به دور بودم. نشد که تمرینات خوب داشته باشم و به همین خاطر احساس کردم به هر تیمی بروم نمیتوانم مفید کار کنم. این بود که تصمیم گرفتم به باشگاههایی که پیشنهاد دادند، پاسخ منفی بدهم. باید همین جا از آنها تشکر کنم که خیلی پیگیر وضعیتم بودند و دوست داشتند قرارداد ببندیم ولی من تصمیم گرفتم فعلا بازی نکنم.»

جباری پس تصمیم به بازگشت دوباره به فوتبال دارد؟ او در این باره به جام ورزشی پاسخ میدهد: «راستش فعلا هیچ چیز قطعی و صد در صد نیست ولی تا این لحظه میخواهم دوباره بازی کنم. فعلا که بیرون هستم و انشاءالله نیم فصل بگذرد و از فصل آینده دوباره به میادین بازگردم. میخواهم تمرین کنم و با آمادگی بیشتری دوباره برگردم و بازی کنم. فعلا هیچ چیز درباره آینده مشخص نیست و این برنامهای است که دارم.»

او درباره شایعات اخیر درباره خداحافظی واکنش جالبی نشان میدهد: «دوست ندارم اتفاقاتی که در استقلال افتاد و تلاشهایی که برای کنار گذاشتنم از این باشگاه شد، باعث خداحافظی ام از فوتبال شود. دوست ندارم این بحث به وجود بیاید که این افراد باعث خداحافظیام از فوتبال شدهاند. به همین دلیل تصمیم گرفته ام دوباره بازی کنم و این کار را انشاءلله خواهم کرد.»

جباری این روزها انگیزه زیادی برای بازگشت دارد و با خودش برنامهریزی کرده از فصل آینده به فوتبال بازگردد. البته او امیدوار است شرایطی پیش بیاید تا بتواند با پیراهن تیم محبوبش خداحافظی کند و شاید این امیدواری به وجود بیاید که تغییراتی در این باشگاه ایجاد و زمینه برای بازگشت جباری به استقلال مهیا شود. اصلا یکی از دلایل اصلی که باعث شد جباری امسال به تیمی نرود این بود که علاقه نداشت در تیمی غیر از استقلال بازی کند. او در آخرین مصاحبه اش هم به خبرنگار ما گفت: «بازی در تیمی غیر از استقلال برای من بسیار سخت است...» حالا باید دید فصل آینده چه اتفاقی میافتد و آیا جباری میتواند به تیم محبوبش بازگردد و خداحافظی کند و یا اینکه دوباره از این باشگاه دور میماند. در آن صورت باید دید این چهره محبوب چه تصمیمی میگیرد. در حال حاضر هواداران استقلال هم به حمایت از جباری پرداخته اند و دوست دارند او را دوباره در تیم خود ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها