جمشید خیرآبادی: فضای همدلی بر کشتی حاکم است

برنامه مفصلی برای تیم امید دارم

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران از یک برنامه‌ریزی مفصل برای پشتوانه‌سازی در رده سنی امید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۱

جمشید خیرآبادی که با ایسنا صحبت میکرد درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی و فنی مثبت در تیمهای ملی کشتی فرنگی و انتخاب احد پازاج یکی از بزرگان و اخلاقمدارترین مربیان ایران به عنوان مدیر تیم ملی، زمانی که با پیشنهاد وی برای قبول این سمت مواجه شدم در نهایت با توجه به فضای موجود در کشتی فرنگی به این نتیجه رسیدم که میتوانم به کشتی فرنگی کشورم کمک کنم.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران افزود: جلسات متعددی با پازاج برگزار کردیم و فضای همدلی و همکاری خوبی را در کشتی فرنگی مشاهده کردم که امیدوارم بتوانم برای کشورم مثمر ثمر باشم و خدمتگزار خوبی برای کشتی فرنگی لقب بگیرم.

وی درباره برنامههای خود نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این رده سنی و لزوم پشتوانهسازی برای تیم ملی بزرگسالان، برنامه مفصلی برای تیم ملی زیر 23 سال تدارک دیدهام که امیدوارم بتوانیم این برنامه را با همدلی و همکاری پیش ببریم. من هر جا که رفتم سعی کردم برنامه محور باشم و در عمل نیز این موضوع را نشان دادهام. کادر فنی بسیار خوبی را تشکیل خواهیم داد و با کمک یکدیگر سعی در ساختن یک تیم ملی قوی و آیندهدار خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در پایان درباره تعامل با شورای فنی و کادر فنی بزرگسالان گفت: نفرات پرورش یافته در این تیم پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود و همین امر وظیفه و مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین میکند. قطعا با تعامل و همکاری که در جریان کار با کادر فنی بزرگسالان خواهیم داشت سعی میکنیم در فضایی همدل به رشد کشتی کمک کنیم. اعضای شورای فنی نیز از اساتید و بزرگان کشتی ایران هستند که وجودشان برای کشتی یک نعمت محسوب میشود و نظراتشان برای کشتی فرنگی راهگشا خواهد بود. قطعا با استفاده از نظرات و مشورتهای شورای فنی گامهای محکمتری به جلو برخواهیم داشت.

نوربخش و عدنانی، دستیاران خیرآبادی

جمشید خیرآبادی، در نخستین گام پس از قطعی شدن حضورش در تیم ملی زیر 23 سال، پیشنهاد مربیگری در تیم ملی را به ناصر نوربخش مربی با سابقه ردههای مختلف تیم ملی و فرید عدنانی، مربی صباح شریعتی دارنده مدال برنز المپیک (در ترکیب تیم ملی آذربایجان) ارائه کرد و این پیشنهاد با موافقت این دو مربی روبهرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها