تسلیت شرکت ملی نفتکش درپی جان باختن ٣٠دریانورد

پاره‎های تن وطن از میان شعله‎های آتش تا افق محبوب پر کشیدند

شرکت ملی نفتکش ایران در پیامی شهادت ۳۰ دریانورد ایرانی نفتکش سانچی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۳۶
پاره‎های تن وطن از میان شعله‎های آتش تا افق محبوب پر کشیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

دریانوردان شهید خانواده نفتکش، فداکارانی‌اند که بیکران به ایران اسلامی عشق داشته و جان به کف از سال‌های جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی تا تحریم های ظالمانه، همواره سفیران غیور ایران، در آب‌های جهانی بوده و هستند.

حادثه غم انگیز نفتکش "سانچی" که در چند دهه اخیرکم سابقه بوده، علی رغم تلاش های فراوان دستگاه‌های مختلف اجرایی و پیگیری مستقیم ریاست محترم جمهوری با تعیین وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه و تلاش تمام مدیران و مسئولین شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و تکاوران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران برای یافتن روزنه امیدی جهت تعیین سرنوشت قطعی سرنشینان و یافتن پیکرهای مطهر آن عزیزان وجود داشت به یاس گرائید و ملت بزرگ و شریف ایران را داغدار کرد.

ملت شریف ایران، پاره‌های تن وطن از میان شعله‌های آتش تا افق محبوب پر کشیدند؛ اینک واژه‌ها در تفسیر غیرت و شرف دریادلان عرصه عشق و ایثار و شهادت وامانده اند. غیور مردان شرکت ملی نفتکش ایران در مدت حیات ۶۲ ساله خود در تاریخ معاصر پر فراز و نشیب کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی با اهدا دهها شهید و جانباز سرافراز، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آوردند و نقشه‌های شوم دشمنان برای فلج کردن اقتصاد کشور را عقیم گذاشتند.

شرکت ملی نفتکش ایران این ضایعه بزرگ را خدمت مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و به ویژه خانواده‌های صبور و داغدار نفتکش تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات از خداوند باری تعالی برای شهیدان بزرگوارمان، صبر و شکیبایی برای خانواده های عزادار آرزومند است. بدون تردید خانواده بزرگ نفتکش با تداوم راه این عزیزان، یاد آنان در صحنه های بزرگ ملی و بین المللی را گرامی خواهد داشت.

شرکت ملی نفتکش ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها