باشگاه استقلال در صورتی که رای صادره در مورد سرور جپاروف عوض نشود قصد اعتراض به این رای را دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۵۷
استقلال تهدید کرد؛ رای جپاروف را برگردانید!‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، البته در این مورد کمیته انضباطی هم مقصر است. چرا که هم در زمان نامناسبی رای را اعلام کرد و هم متن حکم را عوض کرد و این شائبه به وجود آمد که خودشان هم نمی‌دانند چه تصمیمی باید بگیرند.

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره می‌‌گوید: «چنین تصمیماتی در حرکت رو به جلوی تیمی که روند خوبی پیدا کرده، تأثیرگذار خواهد بود. اگر اینطور باشد، هواداران ما نه کمیته انضباطی را با این تصمیمات احساسی می‌بخشند و نه فدراسیون فوتبال را. وقتی چنین تصمیماتی می‌گیرند، چنین شائبه‌ای بوجود می‌آید که این رأی در راستای صحبت‌های برانکو بوده است. در صورتی که برانکو مربی بااخلاقی است و به هیچ وجه قصد ضربه زدن به استقلال را ندارد.»

زمانی درباره تغییر محتوای رای جباروف هم حرف می‌زند: «ما رأی موقت و بلاتکلیفی نداریم، جالب است کمیته انضباطی رأیی صادر کرده که هیچ چیز آن معلوم نیست. جپاروف بازیکن بااخلاق و حرفه‌ای است و رسما اعلام کرده که عمدی در کارش نبوده است. در بازی پرسپولیس و نفت تهران، وحید امیری که یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان ایران است، ناخودآگاه خطای خشنی روی بازیکن نفت مرتکب شد. با صراحت می‌گویم این حرکت عمدی نبوده است. آیا کمیته انضباطی باید یک ماه امیری را محروم کند؟ این منطق است؟»

زمانی البته فدراسیون را تهدید هم کرد: «دنبال این هستیم که رأی برگردد و اصلاح شود، چرا که جپاروف یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است. اگر این مسئله اصلاح نشود، در هیئت مدیره آن را مطرح کرده و قطعا در قبال چنین تصمیماتی برای استقلال ساکت نمی‌نشینیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها