هر زمان که اسمی از مجتبی محرمی به میان می‌آید،‌ ناخودآگاه کسانی که فوتبال را دنبال می‌کنند، یاد حاشیه می‌افتند. حاشیه‌هایی که خیلی وقت‌ها خود مجتبی هم در آنها نقشی نداشت، اما برایش ایجاد می‌کردند. این بار و به بهانه درگیری گادوین منشا و فرشاد احمدزاده، سراغ سیم خاردار سال‌های دور پرسپولیس رفتیم تا از او در این باره سوال کنیم. او حالا کوله‌باری از تجربه است و به همه بازیکنان توصیه می‌کند، وارد حاشیه نشوند.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۶۳

پرسپولیس نتوانست در بازی با نفت موفق باشد. نظر شما درباره این تیم و نتایجی که میگیرد، چیست؟

حالا یک بازی، معیار خوبی برای قیاس نیست. همه کسانی که این بازی را دیدند، میتوانند شهادت بدهند که نفت فقط دفاع میکرد.

برخی میگویند، پرسپولیس دارد افت میکند و حتی ممکن است قهرمانی آنها به خطر بیفتد.

قضاوت کردن برای این که کدام تیم قهرمان میشود، زود است، اما پرسپولیس بخت نخست است. هر تیمی هم در کوران بازیهای لیگ ممکن است افت کند، اما این حرف را برای پرسپولیس قبول ندارم. اختلاف امتیاز زیاد است و پرسپولیس تیمی نیست که به همین راحتی امتیاز از دست بدهد. من فکر میکنم، این تیم میتواند نتایج خوبی بگیرد.

نظر شما درباره سایر تیمها چیست؟ فولاد، پارس جنوبی جم و حتی استقلال که میگویند با ادامه این روند میتواند یکی از شانسهای قهرمانی باشد.

همه تیمها قابل احترام هستند، اما شما ببینید چطور استقلال میتواند قهرمان شود؟ اول این که آنها باید اختلاف امتیاز خودشان با پرسپولیس را جبران کنند و این در شرایطی است که پرسپولیس همه بازیهای خودش را ببازد. یعنی استقلال امتیاز بگیرد و پرسولیس نگیرد. آنها تیم خوبی دارند و از وقتی شفر آمده، روی غلتک افتادهاند، اما فکر نمیکنم قهرمان شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها