سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می‌برند.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۰۹
آزادی اغلب دستگیر شدگان فریب خورده اغتشاشات اخیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سعید منتظرالمهدی در گزارشی درخصوص عملکرد ناجا در وقایع اخیر از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس، همدلی و وفاق پلیس و مردم و جداسازی صف مردم و معترضین از آشوبگران و مخربین اموال شخصی و عمومی و متعدیان به جان و مال مردم خبر داد.

وی گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند همچنین عاملان هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی شناسایی و دستگیر شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.

منتظرالمهدی افزود: حدود ۲۰ نفر در حوادث اخیر جان باختند که در بین آنان فرزند و پدری بود که با رها شدن خودروی آتش نشانی توسط آشوبگران جان باختند و دل هر ایرانی را به درد آورد.

سخنگوی ناجا عنوان کرد: تعدادی نیز در طی حمله مسلحانه و یورش به مقرهای نیروهای مسلح کشته شدند، نحوه و چگونگی کشته شدن برخی دیگر از جان باختگان، مبهم و در حال بررسی است.

به گفته همچنین از مصدوم شدن برخی کارکنان ناجا و دیگر رده‌های نظامی و شهادت یک نفر از عزیزان آن رده خبر داد و ضمن تشکر و قدردانی از مردمان خوب، فهیم و عزیز کشورمان و همچنین سازمان ها و نهادها و فرماندهان لشکری و کشوری، از رؤسای محترم جمهور، قوه قضائیه، قوه مقننه، ائمه و خطبای جمعه سراسر کشور؛ آیات عظام و مراجع تقلید به سبب همراهی و همنوایی با نیروی انتظامی و ارسال پیام تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها