رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با درخت در بلوار شهید همدانی 2 جوان 30 ساله در دم جان باختند.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۸۱
مرگ دلخراش ۲ جوان در برخورد تیبا با درخت

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 2 بامداد دیروز جمعه یک دستگاه خودرو تیبا، در مسیر ورودی شهر همدان مقابل دانشگاه پیام نور از مسیر منحرف و پس از برخورد با درخت حاشیه بلوار واژگون می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه راننده و سرنشین 30 ساله این خودرو به علت سرعت بالای 140 کیلومتر این خودرو و علی رغم بستن کمربند ایمنی در دم جان خود را از دست دادند.

سرهنگ فکری اظهار داشت: کارشناسان پلیس راهور، سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده جوان این خودرو را علت این حادثه ناگوار اعلام کرده اند.

رئیس پلیس راهور استان با اعلام اینکه 2 دوربین نصب شده ثبت تخلف در بلوار شهید همدانی غیرفعال است، گفت: این بلوار نیازمند شیارهای لرزاننده و پل عابر پیاده است و باید عرض این بلوار یکسان سازی شود.

لازم به ذکر است، این دومین حادثه ای است که در نیمه نخست دی ماه امسال در بلوار شهید همدانی رخ می دهد، در سانحه اول بر اثر برخورد سواری پژو با تیربرق، این خودرو دچار حریق شد که بر اثر این سانحه یک نفر در میان شعله های آتش جان باخت و 2 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

عکس تزئینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
۰
۰
خدا صبری به خانوادهاشون بده

نیازمندی ها