بعد از سری مقالات خرید از فروشگاه‌های دیجیتال PC به شما وعده داده بودیم که مقاله‌ای در رابطه با فروشگاه‌های کنسولی خواهیم نوشت، پس برویم سراغ Playstation Network یا به اختصار PSN.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۱۰

تمام افرادی که PS4 دارند به‌صورت کلی چهار راه برای تهیه‌ بازی پیش‌روی‌شان است:

خرید دیجیتال از PSN

در این روش، بازی‌ها را به‌صورت کاملا قانونی از فروشگاه رسمی سونی خریداری می‌کنید. کارت‌های اعتباری PSN را به‌راحتی می‌توانید در سایت‌های بسیاری پیدا کنید، اما ارزان‌ترین را باید با کمی جست‌وجوی بیشتر بیابید. بعد از وارد کردن کد کارت در حساب کاربری خود می‌توانید بازی موردنظر را خریده و تا ابد آن را روی حساب خود داشته باشید. همچنین می‌توانید اشتراک ماهانه، سه‌ماهه یا یک‌ساله‌ سرویس ویژه‌ پلاس را خریداری کنید تا ضمن امکان تجربه‌ آنلاین بازی‌ها، هر ماه دو بازی رایگان نیز در اختیارتان قرار بگیرد. تخفیف‌های مناسبتی، بهترین فرصت خرید به این شیوه است، چراکه قیمت بازی‌ها بسیار به‌صرفه‌تر می‌شود. هرچند در حالت عادی نیز خرید دیجیتال ارزان‌تر از خرید فیزیکی اوایل عرضه تمام می‌شود، اما به‌صورت کلی حجم بالای بازی‌ها برای دانلود کردن را می‌توان ضعف بزرگ این روش دانست.

خرید فیزیکی

به این معنی که بازی را به محض انتشار یا در همان هفته‌های اول انتشار به‌صورت فیزیکی بخرید. قیمت بازی‌های فیزیکی در چنین شرایطی بین 180 تا 260 هزار تومان بسته به بازی و نوع دلال متغیر است. نسخه‌ پلمپ بعضی از بازی‌ها حاوی کدهایی هستند که وارد کردن آنها در PSN انواع و اقسام DLCها را به رایگان به شما می‌دهد.

خریداران ایرانی مشکل گران بودن بازی‌ها در این حالت را معمولا با بازفروش یا تعویض زود‌هنگام بازی‌ها جبران می‌کنند که در این صورت قیمت مالکیت دو هفته تا یک ماهه‌ بازی برای شما حدود 20 تا 40 هزار تومان می‌شود.

خرید دست دوم

همان خرید فیزیکی است که با صبر چند ماهه می‌توانید بازی‌ها را بین 30 تا 100 هزار تومان خریداری کنید، با این تفاوت که کدها قبلا استفاده شده‌اند.

خرید اکانت

کلاهبرداری و دزدی محض است! شما برای بازی‌هایی پول می‌دهید که به محض اتصال به اینترنت از دست‌شان خواهید داد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها