رییس اتحادیه گوشت گاوی درباره عرضه گوشت گوساله ۹۰۰هزار تومانی اظهار کرد: مجوزی از اتحادیه صادر نشده است، سازمان تعزیرات به فردی اجازه داده با سود ۱۵درصد کالای خود را به فروش برساند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹۴
ماجرای گوشت‌های بدون هویت 900 هزار تومانی در بازار

علی خندان‌ در گفت و گو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در پاسخ به این سئوال که این گوشت‌ها چه تفاوتی با سایر گوشت‌های گوساله موجود در بازار دارد، اظهار کرد: گوشت در جعبه و به صورت وکیوم شده است و به ادعای فروشنده این دام‌ها تنها با شیر تغذیه می‌شوند و وزن 40 تا 50 کیلویی دارند !

خندان با اشاره به مراجعه فروشنده گوشت‌های ۹۰۰ هزار تومانی به این اتحادیه خاطرنشان کرد: از سوی اتحادیه نامه‌ای به این شخص داده شد مبنی بر اینکه اتحادیه به دلیل عدم شناخت نسبت به این گوشت‌ها قادر به قیمت‌گذاری نبوده و بر این اساس برای آن هیچ نرخی تعیین نکردیم.

خندان افزود: مشخص نیست این گوشت برای کدام کشور و چه حیوانی است.

وی درباره مجوز فعالیت این شرکت گفت: مجوزی از اتحادیه صادر نشده است، سازمان تعزیرات به این فرد اجازه داده با سود ۱۵درصد کالای خود را به فروش برساند.

وی گفت: عرضه گوشت با این قیمت صحت دارد و به صورت بسته بندی عرضه می‌شود و تحت پوشش هیچ جایی نیست اما مردم گوشت 900 هزار تومانی نمی‌خرند.

در صورتی که قیمت گوشت گوساله در تهران بین 40 تا 42 هزار تومان در هر کیلوگرم است، این شرکت در یکی از برج‌های معروف شمال تهران فروش حضوری دارد و در کنار آن اقدام به فروش اینترنتی محصولات لاکچری خود با قیمت 900 هزار تومان در هر کیلو می‌کند.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
۰
۰
ببینید كه كسانی كه میخرند - یارانه هم می گیرند !
وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
۰
۰
مهمان جان انهایی این گونه چیزها میخورند همانهایی هستند كه چند ماه یك بار ٧٠ درصد به حقوقشان اضافه میشود

نیازمندی ها