استان البرز همیشه به عنوان یکی از مهدهای بدنسازی و پرورش اندام شناخته می‌شود و در سال‌های گذشته بدنسازان بزرگی را به عنوان قهرمان معرفی کرده است. امیرنعیم حسنی نیز یکی از این بدنسازان موفق استان البرز است.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۵۷
امیرنعیم حسنی و آماده‌سازی برای مسابقات بزرگ‌تر

به گزارش جام جم آنلاین، سابقه تمرین و ورزش او در بدنسازی و رشته‌های ورزشی دیگر به 20 سال پیش بازمی‌گردد. نعیم حسنی به عنوان یک ورزشکار سنگین‌وزن چند سالی است در مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کرده و امسال هم موفق شد مدال برتر دسته 100 کیلوگرم مسترالمپیای آماتوری هنگ‌کنگ را کسب کند.

وی به «البرز» گفت: قصد رقابت در مسابقات بزرگ‌تر را دارد. او این‌گونه توضیح می‌دهد:36 ساله هستم و در کرج زندگی می‌کنم. از زمان نوجوانی وارد ورزش شدم و تصمیم گرفتم آینده‌ام در ورزش رقم بخورد. اما از چند سال پیش بتدریج وارد رقابت در رشته بدنسازی و پرورش اندام شدم و با گذشت سال‌ها، در مجموع حضور در هفت مسابقه بین‌المللی را در کارنامه‌ام ثبت کرده‌ام. سال 2013 در اولین مسابقه‌ام در گرندپریکس مجارستان مدال برنز کسب کردم. همچنین سال گذشته در فیتنس اکسپو دوبی سوم شدم. امسال هم با یک برنامه‌ریزی در مسترالمپیای هنگ‌کنگ در دسته صد کیلوگرم مدال برنز کسب کردم.

نعیم حسنی درباره مسترالمپیای آماتوری هنگ‌کنگ گفت: بسیاری از شرکت‌کنندگان تصور می‌کردند که مسترالمپیای آماتوری هنگ‌کنگ مثل سال گذشته سطح بالایی ندارد. اما در روز وزن‌کشی و مسابقه برخلاف آن ثابت شد و شاهد رقابت سنگین و باکیفیتی بودیم. من در این مسابقه مدال برنز کسب کردم و البته معتقدم می‌توانستم عنوان بهتری هم کسب کنم. در هر صورت راضی هستم و می‌خواهم با صلاحدید مربی‌ام علی تبریزی، در مسابقه بزرگ‌تری شرکت کنم. البته عنوان و زمان حضورم در این مسابقه هنوز مشخص نشده است. اما من بدنم را در مرز آمادگی قرار داده‌ام و به محض مشخص شدن، تنها کمی رژیمم را سفت و سخت‌تر می‌کنم.

این قهرمان سنگین‌وزن در پایان گفت: هیچگاه به حریفانم روی سکو فکر نمی‌کنم. شعاری را سرلوحه زندگی‌ام قرار دادم و بر این باورم که هرکس بتواند در باشگاه بر خودش غلبه کند،‌ قطعا می‌تواند روی سکو هم بر دیگران پیروز شود. بنابراین با این شعار و باور سعی می‌کنم هر روز بهتر و کامل‌تر شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها