تهیه کننده برنامه «به خانه بر می گردیم» با بیان اینکه تلاش ما در این برنامه توجه و نیاز سنجی به خواسته های مخاطبان و کمک به تحکیم بنیاد خانواده است، گفت: برنامه «به خانه بر می گردیم: با رویکرد های مختلفی در حوزه مباحث مربوط خانواده، سلامت، اقتصاد و... بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۴۰
تحکیم بنیاد خانواده در برنامه «به خانه بر می گردیم»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، گودرز عزیزی تهیه کننده برنامه به خانه بر می گردیم توضیح داد: این برنامه با محوریت خانواده و نیاز سنجی از درخواست های یک خانواده (پدر، مادر، فرزندان) و تمامی گروه های سنی (کودکان، جوانان، سالمندان) موضوعات آموزشی و... را مطرح می کند. برای مثلا ما روز های پنج شنبه برای کودکان آیتم قصه گویی و برای سالمندان موضوع روانشناسی (احترام به سالمندان) را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به رویکرد های برنامه «به خانه بر می گردیم» گفت: در حوزه سلامت رویکرد ما پیشگیری بهتر از درمان است. در حوزه خانواده مولد نیز مباحث کارآفرینی و اشتغالزایی را دنبال می کنیم. انسان سالم و توجه به مسائل روانشناسی نیز از اهمیت بسزایی در موضوعات مورد بحث کارشناسان برنامه است.

عزیزی در ادامه اشاره کرد: در انتخاب موضوعات برنامه متناسب به فصول سال و رویدادها نیز توجه خاصی داریم. برای مثلا در فصل پاییز برای علاقمندان به پرورش گل و گیاه، آموزش، رشد و پرورش گل های آپارتمانی را در برنامه تدارک دیده ایم.

بنا بر این گزارش، برنامه «به خانه بر می گردیم» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه خانواده و کودک است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته با اجرای محمد نظری، فاطمه راد، راحله امینیان، قاسم بی نیاز، ژیلا امیر شاهی و زینب پور ابراهیم ساعت 17 و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه پنج سیمامی رود.

دعوت از کارشناسان و صاحبنظران حوزه پزشکی، هنری، آشپزی و... از بخش های مهم این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها