درخشش کاوه رضایی در لیگ بلژیک ادامه دارد. شارلوا در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود با درخشش کاوه رضایی 3 امتیاز خارج از خانه را دشت کرد. تیم‌های واسلند و شارلوا در حالی به مصاف هم رفتند که یاران رضایی 2 برصفر در این دیدار به پیروزی رسدند. گل اول در دقیقه 64 توسط هنریکس، هافبک 22 ساله و بلژیکی روی پاس کاوه رضایی به ثمر رسید و رضایی خود در دقیقه 77 نیز زننده گل دوم شارلوا بود تا نمایش درخشانش را تکمیل کند. به این ترتیب کاوه در فصل جاری لیگ بلژیک هفت گله شد. عملکردی درخشان آن هم در شرایطی که دیگر مهاجمان تیم ملی در این فصل در باشگاه‌های خود روزهای ضعیفی را پشت سر می‌گذارند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۷۵

در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلوا با 34 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

پس از این پیروزی شارلوا سایت وال‌فوت بلژیک در باره درخشش کاوه رضایی نوشت: مهاجم تیم شارلوا همچنان همه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. باید تاکید کنیم که مهاجم ایرانی را که چندان نمی‌شناختیم همچنان در حال پیشرفت است و بهتر ظاهر می‌شود. رضایی یک مهاجم خطرناک است که تمام زمین را پوشش می‌دهد و قادر به قربانی کردن دسته‌‌جمعی حریف است. او از زمان آمادگی‌اش در چشم‌ها نمایان شد و پیش از این به عنوان یک پاسور برتر نیز شناخته شده بود. او حتی در فصل گذشته لیگ برتر ایران گلساز بهتری بود.

این رسانه بلژیکی با اشاره به بازی دقیق و بدون هرگونه حرکات اضافی کاوه رضایی در خط حمله شارلوا کنار داوید پولت نوشته است: کاوه رضایی تاکنون گل‌های بیشتری از دیگر مهاجمان شارلوا همانند پولت و بدیا به ثمر رسانده است. کاوه رضایی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ بلژیک است که تا پایان فصل نمایش بهتری نیز خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها