سازمان بازرسی: با افرادی که به قانون تمکین نکنند، برخورد می‌شود

بررسی ادعای مدیرعامل استقلال

هواداران استقلال و یک نگرانی همراه با دلشوره. شاید آنها از عملکرد تیمشان و فعالیت مدیرعامل در یکی دو سال اخیر راضی نباشند، اما بخوبی می‌دانند که جدایی افتخاری از تیم، آن هم در این برهه از زمان یعنی سردرگمی و بازگشت به روزهای پرحاشیه. به همین دلیل، آنها دوست ندارند، اتفاقی که برای تیم رقیب یعنی پرسپولیس افتاد، برای آنها تکرار شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸۶

افتخاری بازنشسته است و طبق قانون نمی‌تواند شغل دیگری داشته باشد، مگر این‌که بتواند براساس سابقه ایثارگری که دارد، مجوز بگیرد و به فعالیتش در استقلال ادامه بدهد. اتفاقی که ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره‌اش می‌گوید: هر شخصی اگر سابقه ایثارگری داشته یا خارج از ماده 71 باشد، وضعیتش بررسی می‌شود. در غیر این صورت با افرادی که تمکین به قانون نکنند، برخورد می‌شود.

چه افتخاری چه هر شخص دیگری اگر سابقه ایثارگری داشته و یا خارج از ماده 71 باشد، وضعیتش بررسی می‌شود. همین چند وقت پیش بود که افتخاری ادعا کرد، برای ماندن در استقلال نامه ایثارگری دارد و اگر مجوز بگیرد، می‌تواند به فعالیتش ادامه بدهد. او طبق گفته سراج باید نامه و مدارکش را به سازمان بازرسی ارائه کند تا پس از بررسی لازم در این باره تصمیم‌گیری شود.

از سوی دیگر افرادی هستند که در هیأت مدیره باشگاه استقلال به عنوان بازنشسته مشغول فعالیت هستند. نفر اول جواد قراب عضو هیأت مدیره این باشگاه است که بازنشسته بانک سپه محسوب می‌شود و نفر دوم اکبر عباسی ملکی است که او هم بازنشسته بانک تجارت محسوب می‌شود.

سازمان بازرسی کل کشور در مورد هر دو نفر نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده و از وزارت ورزش خواسته تا پیرامون هر دو عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند اگرچه هر دو نفر برای حضورشان در باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرده‌اند و پیگیری‌هایی صورت گرفته اما این پیگیری‌ها چندان اثری نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها