یک منزل مسکونی دوطبقه در خیابان ابوذر (فلاح) صبح امروز به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد و مردی 50 ساله در میان دود سیاه در داخل این منزل بدام افتاد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۰۵
نجات مردی در آتش سوزی منزل قدیمی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، شهروندان صبح امروز با دیدن دود سیاهی که از یک ساختمان به آسمان برمی خاست، سراسیمه موضوع را به اطلاع سامانه 125 آتش نشانی رساندند که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 28 ساعت 6:12 دقیقه به خیابان ابوذر (خیابان فلاح سابق)، میدان گلچین روانه شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قدیمی به متراژ 100 متر مربع کاملا شعله ور و آتش در حال سرایت به دیگر نقاط این منزل است.

وی با اشاره به این که دود زیادی محل را فرا گرفته بود، تصریح کرد: آتش نشانان بلافلاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق و گاز به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و در کمترین زمان، آتش را تحت کنترل درآورده وکاملا خاموش کردند.

آرش مهدیانی ادامه داد: همزمان گروه دیگرآتش نشانان برای یافتن محبوسین احتمالی مشغول جستجو در داخل ساختمان شدند که توانستند مردی 50 ساله که در طبقه دوم گرفتار شده بود را سالم به جای امن انتقال دهند.

فرمانده آتش نشانان اعلام کرد که هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها