عامل قتل زن جوان در بزرگراه باکری، با صدور کیفرخواست و درخواست قصاص اولیای دم بزودی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۲۵
عامل جنایت بزرگراه باکری پای میز محاکمه

به گزارش جام‌جم، عامل این جنایت که مهدی نام دارد، 16 اسفند سال گذشته زنی را که دوست همسرش بود، با ضربه‌های چاقو در بزرگراه باکری کشت و کارت بانکی و پول‌هایش را دزدید.او بعداز دستگیری و بازسازی صحنه قتل با دستور بازپرس محسن مدیر روستا روانه زندان شد .دیروز عامل این جنایت برای آخرین جلسه بازپرسی درشعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شد.

مهدی ـ متهم به قتل ـ به قاضی پرونده گفت: مقتول به‌دلیل دخالت‌های خانواده‌اش در حال جدایی از نامزدش بود. زمانی که ماجرای زندگی او را از همسرم شنیدم، تصمیم گرفتم آنها را آشتی دهم که نشد. در جریان این آشنایی من به‌خاطر درمان سگمان به پول نیاز داشتم.

وی افزود: وانمود کردم رمالی را می‌شناسم که می‌تواند با نوشتن نسخه خوشبختی شرایط زندگی او را بهتر کند که با این ترفند دو میلیون تومان از او گرفتم و خرج درمان سگ‌مان کردم. او زمانی که متوجه شد رمالی در کار نیست، پولش را خواست. من آن شب به بهانه پس دادن پول، او را به حوالی بزرگراه باکری کشاندم. شیشه مصرف کرده بودم و حال درستی نداشتم. با هم دعوایمان شد و با چاقویی که داشتم سه ضربه به او زدم، کارت بانکی و 250 هزار تومان پولش را دزدیدم، سه ضربه با چاقو به او زدم نه 17 ضربه. گمان می‌کردم کسی او را پیدا می‌کند و نجاتش می‌دهد که این‌گونه نشد.

پرونده متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و سرقت اموال مقتول با صدور جلب به دادرسی در حالی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود که اولیای دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها