بازیکنی که در زمان جدایی از استقلال و پیوستن به تیم شارلوا از سوی یکی از مدیران استقلال «اروپا ندیده» توصیف شده بود اکنون یکی از ستاره های ژوپیلر لیگ بلژیک است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵۵
لژیونر هفته: اروپا ندیده ای که هر لحظه بوی گل می دهد!

به گزارش جام جم آنلاین ، کاوه اکنون ستاره شارلوا است. خوب گل می زند و خوب هم پاس گل می دهد.

سایت Sporza بلژیک در تحلیلی از بازی شارلروا با آنتورپ نوشت: «شاید برای طرفداران شارلروا بردهای این شکلی عادی به نظر برسد اما ای نتایج با توجه به پتانسیلی و بازیکنانی که این تیم در ترکیب دارد نتایجی غافلگیرانه تلقی شود چون این بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر و توانستند کار بزرگی تا همین جای فصل انجام بدهند».
در ادامه این گزارش نویسنده با اشاره به قدرت فوق العاده تهاجمی شارلروا نوشت: «فیلیس ماتزو از زوجی ویرانگر در خط حمله خود بهره می برد یکی بناونتو که گلزنی قهار است و دیگری کاوه رضایی که هر لحظه و دقیقه بوی گل می دهد و با پاس های دیدنی اش به مکملی ایده آل برای بناونتو تبدیل شده است».
کاوه رضایی در حالی در این بازی پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد که با این پاس تعداد پاس گل های خود را به عدد سه رساند تا در کنار دو هم تیمی اش در شارلروا در جایگاه پنجم بهترین پاسورهای فوتبال بلژیک قرار بگیرد ضمن این که او با 4 گل زده همچنان دومین گلزن برتر باشگاه بعد از بناونتو مهاجم پرویی و زوج خود در خط حمله است تا عملکرد او در اولین تجربه اروپایی فوق العاده تحسین برانگیز قلمداد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها