محمود یاوری با 78 سال سن از با تجربه ترین افراد فوتبالی به شمار می رود. از او نیز روز گذشته در همایش کانون مربیان فوتبال ایران تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹۶
محمود یاوری: افتخارم این است که 43 سال بدون کمک دلال مربی گری کردم / سیستم مربیان دلالی-چرخشی است

به گزارش جام جم آنلاین ، یاوری که البته مدت هاست در لیگ برتر مربی گری نمی کند رکورددار مسن ترین سرمربی لیگ برتری است.

او روز گذشته در حاشیه همایش کانون مربیان فوتبال ایران به جام جم آنلاین گفت: «همان طور که شنیدید من در حرف های اول مراسم هم از دلالی در فوتبال گلایه کردم. اما من خودم افتخارم این است که 43 سال بدون کمک دلال ها در فوتبال این مملکت مربی گری کردم. ما باید بیشتر به فکر مربیان بیکار باشیم. الان خیلی ها در خانه بیکار هستند اما برخی که اصلا شایسته نیستند مدام تیم عوض می کنند. فوتبال ایران مبتلا به سیستم دلالی - چرخشی شده است. برخی با کمک دلال ها مربی گری می کنند و مدام بین تیم ها می چرخند.»

البته یاوری در ابتدای مراسم همایش کانون مربیان نیز گفته بود: «اکبر افتخاری که از زحمت کشان فوتبال ایران است اکنون در خانه و در بستر بیماری به سر می برد. او بیمار است. من شنیده ام که وزیر ورزش به ملاقات او رفته است. لازم نیست آقای وزیر این کار را بکند. من پیشنهاد بدهم به جای ملاقات با اکبر افتخاری هزینه های سنگین درمان او را تقبل کنند. داروهای او هزینه ای 15 میلیون تومانی دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها