یک عکس، یک متن

صبحانه‌ مسی و پسران

لیونل مسی عکسی از صبحانه خوردن با دو پسرش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۱۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیونل آندرس مسی فوتبالیست فوق‌حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و بازیکن بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین که در پست‌های مهاجم و وینگر بازی می‌کند در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار فرزندانش را در حال صبحانه خوردن منتشر کرد.

این فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا دو پسر دارد. نام پسر اولش تیاگو است پسر دوم او هم متیو نام دارد.

سواری گرفتن مار از لاک‌پشت

ویدئویـــی در فضای مجـازی منتشـــر شـده است که یک مار زنگی را در حال لاک‌پشت‌سواری نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم، این ویدئو که توسط یک گردشگر در Pima County آریزونا ضبط شده است؛ یک لاک‌پشت بیابانی را در حالی نشان می‌دهد که یک مارزنگی خطرناک را حمل می‌کند.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: مشخص نیست چرا مار روی لاک‌پشت سوار شده و چرا لاک‌پشت این کار را برای مار انجام می‌دهد. آنچه مشخص است این که لاک‌پشت بدون این که کوچک‌ترین ترسی از این که یکی از سمی‌ترین مارهای جهان را روی لاکش سوار کرده به خود راه ‌دهد، به آرامی به راه خود ادامه می‌دهد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی واکنش‌های جالبی از سوی کاربران به دنبال داشته است.

رئیس‌جمهور سابق و همسر جدید

فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه بالاخره در کنار ژولی گیه، مقابل دوربین عکاسان ظاهر شد.

به گزارش خبرآنلاین، هرچند در زمان ریاست جمهوری فرانسوا اولاند، ژولی گیه، بازیگر و تهیه‌کننده سینمای فرانسه در کاخ الیزه، رفت و آمد داشت و عکاسان کنجکاو از ملاقات‌های آنها تصاویری نیز تهیه کرده بودند، اما این اولین حضور رسمی آنها در ملأعام و در مقابل دوربین عکاسان است. یاهو نیوز درباره این حضور دو نفره نوشته است: این اولین باری است که رئیس‌جمهور فرانسه در کنار شریکش در مقابل دوربین‌ها ظاهر می‌شود. اولاند همراه ژولی گیه در یک نمایش در قصر هاردلو شرکت کرده بودند.

خوشحالی آقای مربی از پایان رابطه

رابطه اوسیانو و مجری معروف تلویزیون پرتغال به پایان رسید. به گزارش ایلنا، ‌همین سه چهار ماه قبل بود که رسانه‌های پرتغالی ادعا کردند اوسیانو کروز، مربی تیم ملی پرتغال با «کونکیکو» مجری معروف پرتغالی رابطه‌ای عاشقانه برقرار کرده و بزودی با هم ازدواج خواهند کرد. سایت ntv پرتغال دیروز به صورت رسمی اعلام کرد رابطه عاشقانه آنها چهار ماه بعد از رسمی شدن، به پایان رسیده است! کونکیکو نیز البته این خبر را تائید کرده است. اوسیانو کروز در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق صحت دارد یا نه، می‌گوید: «هر چند دوست ندارم درباره زندگی شخصی‌ام حرف بزنم، اما این موضوع صحت دارد و از این بابت بسیار خوشحال هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها