
به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از اتفاقات حاشیهای بازی استقلال و فولاد ماجراهای مربوط به حامد لک بود. لک در چند صحنه اقدام به اتلاف وقت بازی کرد و این مساله اصلا به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد. به همین دلیل شروع به فحاشی علیه دروازهبان فولاد کردند.
گویا شماره تلفن همراه حامد لک در فضای مجازی پخش شده و عده زیادی از هواداران استقلال به او پیامهایی حاوی ناسزا و توهین فرستادهاند.
بر اساس آخرین اخبار او قرار است مسبب این کار را شناسایی و از او شکایت کند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند