اظهارات بی اساس ملک سلمان در دیدار با پوتین

شاه عربستان: ایران دست از دخالت در امور منطقه بردارد

همراهان پادشاه عربستان در هتل‌های پنج ستاره واقع در نزدیکی کرملین و میدان "سرخ" مسکو مستقر خواهند شد، بسیاری از اثاثیه اتاق‌ها متناسب با سلیقه عربی جایگزین شده و برای اعضای عالی رتبه این هیئت فرش‌های مورد پسند آنها از عربستان آورده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۰۱
قرق هتل های مسکو برای هزار همراه ملک سلمان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مدیریت یکی از هتل‌های نزدیک به کرملین اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توان هیچ اتاقی را در هتل‌های محل اقامت هیئت عربستانی با هیچ مبلغی اجاره کرد و تمامی اتاق‌ها تا هشتم اکتبر رزرو هستند.

به گفته این منبع، تعداد کل هیئت عربستانی حدود ۱۰۰۰ تن است و بیشتر اعضای هیئت همراه پادشاه عربستان در هتل‌های نزدیک به کرملین مستقر خواهند شد.

هزینه یک اتاق دو تخته این هتل‌ها از ۴۱ هزار روبل (۷۲۰ دلار) در یک شب شروع می‌شود. برخی اتاق‌ها هزینه‌ای معادل ۱۰۳۰ دلار را دربر دارند. هزینه هر شب اقامت در اتاق‌های مشرف به کرملین، باغ الکساندر به ۲۴۰۰ دلار می‌رسد. هزینه سالن‌های ۵۰۰ متری این هتل‌ها هم به ۱۷۵۰۰ دلار در هر شب می‌رسد.

یکی از هتل‌ها ناگزیر شده پذیرش‌های خود را به خاطر سفر پادشاه عربستان لغو کند تمامی مراسم‌هایی که در این هتل‌ها برگزار می‌شوند نیز لغو شده‌اند.

منابع وابسته به دربار پادشاهی عربستان اعلام کردند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور امروز (چهارشنبه) ریاض را به مقصد مسکو ترک کرد.

پادشاه عربستان ابراز امیدواری کرد که سفر او به روسیه به تقویت و گسترش روابط دو کشور منجر شده و به حفظ منافع مشترک آنها و برقراری امنیت و صلح جهانی کمک کند. این در حالی است که باز هم سفر ملک سلمان با حاشیه همراه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها