خودشیفتگی بدخیم در رئیس جمهور آمریکا

بیماری های ترامپ که باعث سخنرانی های عجیب می شود

رهبر کره شمالی در پاسخ به تهدید ترامپ مبنی بر ویران کردن کشورش گفت که رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه است و بهای گزافی بخاطر این تهدید خواهد پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۰۰
رهبر کره شمالی: ترامپ دیوانه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی امروز به تهدید موجودیت کشورش توسط رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» در اولین روز از هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل تهدید کرده بود که در صورت ادامه پیدا کردن برنامه اتمی کره شمالی، این کشور را به کلی نابود خواهد کرد.

آنطور که خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرده، رهبر کره در پاسخ به این تهدید گفته که ترامپ یک «پیر خرفت و از نظر عقلی ناتوان» است و با آتش، رام خواهد شد.

در بیانیه کیم جونگ‌اون آمده: «رفتار دیوانه‌وار رئیس‌جمهور آمریکا که در سازمان ملل آشکارا تمایل ضداخلاقی خود برای نابودی کامل یک کشور دارای حاکمیت را نشان می‌دهد، از حد و مرز تهدید به تغییر رژیم و یا تغییر نظام اجتماعی یک کشور فراتر می‌رود.»

رهبر کره شمالی در ادامه گفته که «ترامپ شخص مناسبی برای در دست داشتن بالاترین اختیار اجرایی در یک کشور نیست؛ او یک گنگستر و عاشق بازی با آتش است.»

کیم جونگ‌اون پاسخ تهدید ترامپ را با تهدید داده و گفته که سخت در حال فکر کردن به چگونگی پاسخ به تهدید ترامپ است تا وی را «با تبعات دور از ذهن رفتار خود مواجه کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها