
به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس اخبار دریافتی، صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی شخصی که در محور سربیشه - بیرجند اتفاق افتاد، متاسفانه دوتن از معلمان عزیزمان، جان خود را از دست دادند.
پیگیری های لازم در این خصوص از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حال انجام است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند