مهدی قائدی در روزهایی که استقلالی‌ها بد بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه نمی‌گیرند، بازیکنی است که می‌درخشد و هواداران هم دوستش دارند. بازیکنی که می‌گوید برای موفقیت در استقلال هر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد. خودش در این مورد می‌گوید: احساس بسیار خوبی دارم که در استقلال بازی می‌کنم و برای این تیم پر طرفدار به میدان می‌روم. امیدوارم بتوانم در استقلال بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران را راضی نگه دارم.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۴۱

او این را گفت و با اشاره به سن پایینش ادامه داد: من متولد سال 1377 هستم، ولی ای کاش متولد 1380 بودم و سنم از سن فعلی هم کمتر بود. این که یک بازیکن سن پایینی داشته باشد بسیار ایده آل است، چرا که اگر فرصت برایش فراهم شود، می‌تواند در سن کمتر این امکان را داشته باشد که بیشتر پیشرفت کند. بال چپ و راست استقلال تهران در فصل جاری که از ایرانجوان بوشهر به جمع آبی پوشان اضافه شد در پاسخ به این که سقف آرزوهایش کجاست، عنوان کرد: فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم، ولی امیدوارم به آنچه دوست دارم برسم و رویاهایم در استقلال برآورده شود.

قائدی در خصوص وضعیت استقلالی‌ها در فصل پیش رو و کسب نتایج ضعیف این تیم گفت: من به عنوان یک بازیکن موظف هستم تمام تلاش خود را بکنم تا استقلال موفق باشد. ما در فصل جاری فرصت‌های بسیاری به‌دست آوردیم و قطعا حق استقلال رتبه فعلی در جدول نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها